Och så finns det de med fruktansvärt bra föräldrar som alltid stöttat och gett barnet bästa möjliga förutsättningar. Jag är en av dem, jag har haft en fantastisk uppväxt och det jag varit med om som ung är en piss i havet jämfört med mina vänner som växt upp i sämre förhållanden. Det negativa jag upplevt är inget mina föräldrar på något sätt hade kunnat förebygga, så jag ser ingen som helst anledning till varför jag ska skylla på dem? Om någon antastar mig är det ju knappast mina föräldrars fel... Det behöver inte vara den personens föräldrars fel heller, det finns mycket mer i samhället som präglar folk än föräldrarna, att inte se det är bara naivt.
Jaha så den här tråden handlar enkom om DIN(a) resa genom livet, motgångar och kval?
Jag tog för givet att ett större perspektiv låg till grunden för trådstarten och siktade mitt resonemang på förhållandet "Män och kvinnor" helt plockat från trådnamnet snurrig som man är.
Ja i så fall har jag ju så klart ingen aning om din relation med dina föräldrar och du kan helt glömma det jag skrev.
Sen undrar jag även om du förstår mitt inlägg? Av svaret att döma verkar det nämligen inte riktigt så..