Jag tycker faktiskt att 28 år räcker för henne. Hon var en pantad pundarbrud och förtjänade ett straff enbart för det men 28 år känns tillräckligt.
Däremot tycker jag inte att vi ska ta hit henne och sätta i finkan här. Kostar ju bara pengar. Kan hon visa att hon kan försörja sig själv i Sverige så kan vi ta in henne och släppa fri på en gång ist för att hon ska kosta ännu mer pengar i fängelse.
Varför ska vi bekosta hela världens kriminella? Krigsförbrytare och annat löst pack som vi frivilligt tagit in i landet. Det är tragiskt när warlords och torterare från när och fjärran önskar avtjäna sina straff i Sverige trots att de aldrig varit här. Snacka om ett totalt misslyckande av svenska kriminalvården. Jävla semesterort - och JA jag känner flera som suttit tid och bekräftat att förutom själva rörelsebegränsningen så har man det hur bekvämt som helst. Bra mat, gym, kurser, motion, dator, knullrum, tv-spel osv osv. Nu ska vi ju tydligen ta hit terrortönten från Bosnien/Kungälv också.
Man borde visserligen ge hennes föräldrar nåt litet straff också för att de misslyckades så kapitalt med att hålla ordning på henne. Bara för att rätt ska vara rätt liksom..
Barnkörkort nu!