Mördaren kommer hem igen

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Inte ute
Hoj
en liter twin
Hon utvandrade till Usa som 11åring.Började m tunga droger när hon var 14.
I mitten på 70talet dömdes hon f dråp.
I polismordet drev hon på sin pojkvän att skjuta mot poliserna samtidigt som hon laddade om.
I domstolsprotokollet ang polismordet beskrivs hon som den drivande.Styrde sin pojkvän som en marionettdocka.
Har inte bott i Sverige på 44 år.
Nu passar det.
Tro fan de.
De e bara glorian som fattas på henne.
 

emilihallen

Motard eller sporthoj??
Gick med
21 May 2008
Ort
Östersund
Hoj
-06 ktm sxf
Tycker personligen att 28 år räcker som straff för henne det är en långtid oavsett....
Någonstans efter omständigheterna så måste man ha en vettig människosyn.
Visst kommer hon kosta Sverige skattepengar tills den dagen hon dör.
Hon lär knappast ha ett vettigt jobb fram tills den dagen hennes första pension betalas ut.
Men skattepengar används till annat skit oxå, utan att göra några påhopp så betalar vi för dårar som kastar stenar på räddningtjänsten i Rosengård oxå.

Värre att veta som småbarnsförälder att fläsket Anders Eklund en dag kan stå och flukta utanför småskolorna.
Hoppas han får sitta 28 år oxå eller 40......Stackars tjej som fick falla offer för den j.... .... .... nu måste jag lägga band på mig o lugna ner mig med en pizza.
 

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Inte ute
Hoj
en liter twin
Tycker personligen att 28 år räcker som straff för henne det är en långtid oavsett....
Någonstans efter omständigheterna så måste man ha en vettig människosyn.
Visst kommer hon kosta Sverige skattepengar tills den dagen hon dör.
Hon lär knappast ha ett vettigt jobb fram tills den dagen hennes första pension betalas ut.
Men skattepengar används till annat skit oxå, utan att göra några påhopp så betalar vi för dårar som kastar stenar på räddningtjänsten i Rosengård oxå.

Värre att veta som småbarnsförälder att fläsket Anders Eklund en dag kan stå och flukta utanför småskolorna.
Hoppas han får sitta 28 år oxå eller 40......Stackars tjej som fick falla offer för den j.... .... .... nu måste jag lägga band på mig o lugna ner mig med en pizza.
Jadu,stackars stackars stackars........
Har andra jag kan känna sympati med som tur e.
De mördade polisernas familjer tx
 

emilihallen

Motard eller sporthoj??
Gick med
21 May 2008
Ort
Östersund
Hoj
-06 ktm sxf
Om hon nu anses har avtjänat sitt straff i USA så har hon förmodligen gjort det.
Sen om hon är frisk nog att vara ute i samhället blir en fråga för kriminalvården psykologer osv att avgöra.
Hur än det blir så får både du och jag betala onödiga skattepengar, hon har förmodligen inte samhället nått att tjäna.
 

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
VT-750, NV-11
Hur som helst så tycker jag att det känns mer rätt att få hit henne än den terroristdömde "svensk-bosnier" som ska flyttas till sverige.
Han greps och dömdes i bosnien för terrorbrott men eftersom han är "svensk" så flyttas han hit:huvet .
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag sätter 500 spänn på att tjackpundaren innom kort kommer figurera i typ KRIS.

Sen blir subban frontfigur för Vänsterpartiet.

Ett år från nu ser vi henne på samma bilder som Mona Salin och då har borgarna äntligen slagit spiken i sossekistan en gång för alla !!!
:banana
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Jag sätter 500 spänn på att tjackpundaren innom kort kommer figurera i typ KRIS.

Sen blir subban frontfigur för Vänsterpartiet.

Ett år från nu ser vi henne på samma bilder som Mona Salin och då har borgarna äntligen slagit spiken i sossekistan en gång för alla !!!
:banana

Var det inte hennes kompisar Fredrik Reinfeldt och Carl Bildt som fixade hit henne?
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Detta forumet måste verkligen vara Sveriges elit! Som aldrig gjort nåt fel! Som kan stå för allt de gjorde från 14 års ålder o framåt! En ren alfa-hane/hona-genbank med andra ord!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Detta forumet måste verkligen vara Sveriges elit! Som aldrig gjort nåt fel! Som kan stå för allt de gjorde från 14 års ålder o framåt! En ren alfa-hane/hona-genbank med andra ord!

Nääe, det är ingen som säger att vi aldrig har gjort fel, vi säger bara att vi aldrig har laddat om åt någon som har mördat.
Personligen har jag aldrig knarkat heller, eller prostituerat mig, eller stulit bilar...

Jag har dessutom aldrig utvandrat från sverige, och sisådär 40 år senare krävt statens hjälp att ta mig ur den soppa som jag själv har försatt mig i.

Jag har till skillnad från Annica faktiskt betalt skatt i det här landet, bott i det här landet dom senaste 40 åren och skött mig relativt hyfsat, så jag tycker att jag till skillnad från Annica skulle kunna ställa krav på att få lite hjälp om jag någonsin skulle hamna i en knipa, det kanske är det du tycker är elitistiskt?
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Nääe, det är ingen som säger att vi aldrig har gjort fel, vi säger bara att vi aldrig har laddat om åt någon som har mördat.
Personligen har jag aldrig knarkat heller, eller prostituerat mig, eller stulit bilar...

Jag har dessutom aldrig utvandrat från sverige, och sisådär 40 år senare krävt statens hjälp att ta mig ur den soppa som jag själv har försatt mig i.

Jag har till skillnad från Annica faktiskt betalt skatt i det här landet, bott i det här landet dom senaste 40 åren och skött mig relativt hyfsat, så jag tycker att jag till skillnad från Annica skulle kunna ställa krav på att få lite hjälp om jag någonsin skulle hamna i en knipa, det kanske är det du tycker är elitistiskt?

Kul för dig att du haft så problemfritt liv. Men ibland kanske man kan försöka tänka lite längre än så...

Jag har väl inte nekat dig till rätten att få hjälp eller? Sen har jag väl inte citerat dig heller? Undras varför du tog åt dig... Fast du skriver ju "vi" så jag vet inte riktigt vem mer du tog med dig?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Sen har jag väl inte citerat dig heller? Undras varför du tog åt dig... Fast du skriver ju "vi" så jag vet inte riktigt vem mer du tog med dig?

Om du läser om vad du själv skrev:

Detta forumet måste verkligen vara Sveriges elit! Som aldrig gjort nåt fel! Som kan stå för allt de gjorde från 14 års ålder o framåt! En ren alfa-hane/hona-genbank med andra ord!

så inkluderade du mig och alla andra användare på det här forumet, jag skrev "Vi" för att likaledes omfatta hela forumet.
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Om du läser om vad du själv skrev:



så inkluderade du mig och alla andra användare på det här forumet, jag skrev "Vi" för att likaledes omfatta hela forumet.

Så du svarar för hela forumet?

Orkar inte tjafsa med dig, sorry. Det går bara igen i de flesta trådar här numera som har nåt med brottslighet att göra (utom givetvis de trafikbrott man begår för de räknas ju inte...).
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Så du svarar för hela forumet?

Orkar inte tjafsa med dig, sorry. Det går bara igen i de flesta trådar här numera som har nåt med brottslighet att göra (utom givetvis de trafikbrott man begår för de räknas ju inte...).

Tja, jag generaliserade ungefär lika mycket som du gjorde, fair?

Sen finns det grader även i helvetet, det ÄR skillnad på medhjälp till mord och +25 på skyltad hastighet.

Egendomsbrott och våldsbrott är i dom flestas ögon värre än trafikFÖRSEELSER.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
I mitten på 70talet dömdes hon f dråp.

Det finns en annan story om det där. Som jag finner mer trovärdig.

En röd tråd genom hennes liv tycker jag är att hon ställt upp för sina, med ett undantag, ruttna pojkvänner.

Jag hoppas och tror att hon kommer göra mer nytta utanför fängelset. Jag skulle gissa att hon kommer att engagera sig i ngt projekt för att hjälpa unga tjejer som kommit på glid här i Sverige.

Men jag kan ha fel.

Det jag är mest orolig för är att hon far illa av mediatrycket som kommer att vara på henne de närmsta åren. Det är ju som att gå från 28 års ensamhet i en cell till att nu vara mer eftertraktad intervjobjekt i TV-soffor än den tex ytterst mediaskygga Agneta Fältskog.

/J
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hon är bara hemma för att staterna har taskigt med pengar. Tidigare har det inte varit något problem att lägga miljarder på att ha massor med fångar men nu stramar det åt.

Det finns en annan story om det där. Som jag finner mer trovärdig.

En röd tråd genom hennes liv tycker jag är att hon ställt upp för sina, med ett undantag, ruttna pojkvänner.

Hennes morsa då som drog iväg med henne som fjortis till "over there" och vad Jag förstår lät henne klara sig relativt mycket själv. Inget som försvarar hennes handlingar men kanske förklarar en del.
 
Last edited:

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
En tråkig men praktisk
Hennes morsa då som drog iväg med henne som fjortis till "over there" och vad Jag förstår lät henne klara sig relativt mycket själv. Inget som försvarar hennes handlingar men kanske förklarar en del.
Det förklarar ingenting tycker jag. Det finns en djävulsk massa ungdomar som tvingas klara sig själva utan att mörda folk.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top