Jag har fått BlueScreen TVÅ gånger på två dagar nu på min pc...
fånen funkar felfritt men den ser ut som den där skämtbilden med sprucken skärm man kan ladda ner.
Surt, här har du en annan nisse som ligger på liknande nivå i skicklighet
[YOUTUBE-ID]_qbWjaW25mQ[/YOUTUBE-ID]
29/7 är release för 3Gs i Sverige... hos Telia, Telenor och Tre.
Pris är dock inte känt ännu.
Efter noggrant övervägande har jag kommit fram till att jag nog behöver skaffa en 3GS. Verkar helt sjukt bra faktiskt.
För ett par timmar sedan låg jag på gräsmattan bakom huset här och tänkte att det vore himla käckt om man kunde streama musik från servern till telefonen. Och så hittar jag detta i appstore: http://www.simplifymedia.com/iphone20.html
Det började med en iPhone 3g för ca 1/2år sedan..
Sedan blev det en Airport Express för att smidigt kunna få ut musiken från iTunes till stereon i vardagsrummet, riktigt trevligt!
Sen helt plötsligt idag så råkade jag springa ned på stan och impulsshoppa en mac mini. Något smidigare än min tidigare pc må jag säga... Köpte den billigare modellen men har redan beställt 2x2gb minne som får plockas i senare denna vecka
Sådär ser det ut jämnt hos mig också efter ett par sek, måste ladda om sidan för att det ska funka normalt. Blev så sedan jag bytte till nya Safari. Finns det någon lösning?
någon annan som har funderat att försöka få in den softwarens som är i iphone 3gs i sin vanliga 3g ? skulle ju vara roligt att se hur det fungerade.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|