Då är man inne i träsket då... Köpte en beggad MPB 15" 2,4 GHz igår och har tryckt in 4 gb minne och och en 500 GB hårddisk så nu ska den väl fungera ett tag iallafall...
Welcome to the dark side
Då är man inne i träsket då... Köpte en beggad MPB 15" 2,4 GHz igår och har tryckt in 4 gb minne och och en 500 GB hårddisk så nu ska den väl fungera ett tag iallafall...
Ja, mer nörd vart du nu iaf =)Har nördföljt MacWorlds liveblogg under kvällen från WWDC 2009.
http://www.apple.com/se/iphone/
Ser ut som vanligt men har en del gött under trasorna..
Ja, mer nörd vart du nu iaf =)
Är ju helt sjukt hur fan de får plats med alla dessa funktioner. Ser ruggigt bra ut från Apples sida och sämre kommer det ju inte att bli heller framöver. Videoredigering till och med, jisses. Kompass haha!
Och nu med TomTom till iPhone så blir luren verkligen vad den skall vara.
Måste ta och klura ut hur jag skall mounta den på hojen bara.
TomTom skulle ju leverera något kitt så man kan ha den i bilen..
Kan man åka med en iPhone i innerfickan på stället? Det är mest storleken som gjort att jag inte skaffat en tidigare..
Jag gick och drog mig länge av samma skäl, men nu när jag har en tänker jag aldrig på den där den ligger i jeansfickan. Den är så mjuk och platt och fin så den känns mycket mindre än t.ex. HTCs touch pro som är en jävla tegelsten i fickan.
Jo det kan jag förstå, men just nu har jag en SE w880 som är 9 mm tjock och pytteliten på alla sätt som iPhone inte är. Är väldigt kluven faktiskt.
Hmmm, någon mer än mig som kör på Safari 4 och ofta endast får fram en reklambanner när man går in på SH?
Hände mig också med Firefox ibland.hände med firefox för ett tag sen, om det är endast sunbike loggan du menar?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|