Tror faktiskt det är olika loggor/reklamer varje gång, dock inte alltid det sker men säkerligen 70% av gångerna. skumt skumt
*edit*
nej, visst fasen är det Sunbike-loggan det gäller hela tiden
Jo det kan jag förstå, men just nu har jag en SE w880 som är 9 mm tjock och pytteliten på alla sätt som iPhone inte är. Är väldigt kluven faktiskt.
Förrut tänkte jag om alla som sa "IPhonen är den bästa lur jag haft" att de var jävla töntar. Nu säger jag "IPhonen är den bästa lur jag haft".
Jag hoppas att detta skingrar alla tvivel!
"gamla" iPhone 3G för 99 us dollar... undra om den kommer säljas utan abonnemang!?
(troligen inte, men fatta vilka marknadsandelar det skulle ge dom, däremot mindre licenspengar osv. från operatörerna, men va fan, få en nisse "hookad" på iPhone och han fastnar med stor säkerhet i Apple-träsket hehe)
Kollade nyss på Apples WWDC 2009 presentation där de visar de nya Mac Book Pro, OS X Snow Leopard, 3.0 till iPod Touch och iPhone, en massa apps och iPhone 3G S. Två timmar lång men var jävligt kul att kolla in.
http://www.apple.com/se/quicktime/qtv/keynote/
Kommer Telia ha monopol på iPhone länge eller?
Ja så uppdaterad har jag vart under mina 4 månader i Norge utan kommunikation.. typTelenor började sälja iPhone i våras...
Hmmm, någon mer än mig som kör på Safari 4 och ofta endast får fram en reklambanner när man går in på SH?
Ja så uppdaterad har jag vart under mina 4 månader i Norge utan kommunikation.. typ
Kollade priser med abonnemang och det är fortfarande för dyrt. Minst 299:-/mån i 24 månader. Jisses. 199:-/mån i 12 månader hade ju vart perfa!
Någon som använder MobileMe?
Någon här som kör 10.6 redan?
Kollade priser med abonnemang och det är fortfarande för dyrt. Minst 299:-/mån i 24 månader. Jisses. 199:-/mån i 12 månader hade ju vart perfa!
Va tusan!? Borde man inte kunna uppdatera till 3.0 idag?
Fasen... vågar man försöka sig på att uppdatera ens iPhone till 3.0 om det är en gammal 2G som är jailbreakad? (QuickPWN)... Nu blev jag tveksam
Fan, flickvännen får något error när hon försöker uppdatera till 3.0 (hon har en 3G).
"ingen kontakt med iphone-aktiveringsservern kan göras" (typ)
WTF!? väljer man "mer information" så kommer man till Apple's 404-sida....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|