Kuritas
Mansplaining MC
This pic zez it all...
Om bögar har så bra smak skall jag fan bli bög!
This pic zez it all...
Om bögar har så bra smak skall jag fan bli bög!
Välkommen ut!
Visst är den snygg!
Tack! Vad blir första steget? Få en rejäl balk i sätet, eller skall jag börja lugnt med att lyssna på Housemusik?
I det militära fanns ju en dogm som sa: Ta det svåraste först...så blir det lättare sen!
..........Kunde inte alla ni som köpt 3GS idag varit lite bussiga och inte köpt så jävla många, fatta irriterande det är när man ringer vid 12 och de varit slut sen 10.
När jag köpte min, var det den sista i butiken, då stod 30pers i kö
..........
Panik! Min iFån 3G lider av sprucket bakstycke. Var hittar jag ett nytt? Snälla hjälp mig! Har hittat för en tysing men måste ju gå att hitta billigare?
Panik! Min iFån 3G lider av sprucket bakstycke. Var hittar jag ett nytt? Snälla hjälp mig! Har hittat för en tysing men måste ju gå att hitta billigare?
Danke! Visste inte riktigt vad jänkarna kallde det för. Gjorde en sökning på ebay tidigare men fick miljarder träffar. Vid det tillfället så var det inte lika sprucket heller så jag lät det bero. Tyvärr börjar det bli för sprucket så ett nytt backstycke är ett måste. Dock har jag en som är svart som synden, 16gb ofc.
Min vita iphone har säkert 6-7 sprickor runt om. Orkar inte skicka in till anovo via telia, då det är en procedur som säkert tar upp till en månad. Garantin gick dessutom ut för en vecka sen.
Här är några svarta att välja på...
När du startar datorn: använder du mus, håll ner vänsterknappen. Har du ingen mus tryck på styrplattan eller knappen vid plattanJag pillar lite med en Macbook här som inte vill vara med och leka längre.
När man startar den ser man bara en stor mapp med ett frågetecken på skärmen, vilket jag har förstått betyder att den inte hittar något OS. För att kunna göra nåt ska man visst slänga i installationsskivan och boota på den, men nu är saken den att det redan sitter en annan skiva i som vägrar åka ut. Händer ingenting alls när man trycker på Eject-knappen.
Finns det någon som har ett tips om hur man kan lösa detta? Kan man trycka på något under uppstarten för att få upp någon häftig meny?
Och kan det verkligen stämma att det bara är ett års garanti på den? Den är inköpt på Media Markt för knappt två år sedan.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|