Mm, jag menar 3k på ett år är ju skrattretande. Kan ju köpa den nya verisonen för samma pengar.Alla mac´s är övervärderade men det sjuka är att folk köper de för den summan beggat.
Den enda som faktiskt sjunkigt i pris beggat på ett vettigt sätt är nog Macbook Air.
Ni som är macibaner, vad kan vara lagom att ge för ett fint begagnat exemplar av den gamla 15' MBP? Tänker på den fullutrustade med 2.4ghz och 8600gt.
Detta känns ju något övervärderat
http://www.blocket.se/vi/20029387.htm?ca=23_10_s
Alla mac´s är övervärderade men det sjuka är att folk köper de för den summan beggat.
Den enda som faktiskt sjunkigt i pris beggat på ett vettigt sätt är nog Macbook Air.
sjukt dyra är dom som ny, tänkte köpa en men insåg att jag får 2 st likvärdiga PC för priset av 1 st Mac och då saknades det bra grejer i Macen.
Alla mac´s är övervärderade men det sjuka är att folk köper de för den summan beggat.
Här får ni något att flina åt
Idag kastar vi ut 21 st pc-burkar och ersätter dom med mac pro.
Maccarna kommer att användas till 3-studio max och kommer sådeles att köras med XP. Efter de första testerna så renderar maccarna 7-min snabbare än cp-burkarna...mao mac gör pc bättre
man kan vända på det resonemanget också, windows flyter bättre än osx på en maskin som är specialbyggd för just osx
man kan vända på det resonemanget också, windows flyter bättre än osx på en maskin som är specialbyggd för just osx
men tänker inte ge mig in i kriget eftersom att jag både kör xp och linux samt funderar på att skaffa en mac.
Hur får du ut det av vad han skrev? Eller har du gjort några egna tester?
Menar du win -97 som skapats för en 486, XP för pentium eller Vista? Vista och flyter har jag aldrig sett i samma mening...
oj jag misstolkade vad han skrev, tolkade det som att 3d-studio max i xp gick fortare än motsvarande 3d renderings program för osx.
som sagt så misstolkade jag det, men menade självklart xp med tanke på att det är det de kommer köra.
Är det någon här som kör Apple tv? Och isåfall vad tycker du om den?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|