Vilken underbar arbetsplats, anställer ni?
Ingen fara, Nerd-operativet har mycket gemensamt med OsX, så det blir en mjuk övergång för dig...
Själv kör jag Chrome och tycker det är grymt smutt, snabbt och smidigt.
Har länge funderat till att byta (både på windows och mac) och där funkar väl även en del av FF's plugins, fast hur funkar det med nätbanker, BankId etc? Känns som att Firefox är det som får stöd först efter IE. Men det lilla jag testat Chrome var det väldigt snabbt, speciellt är väl tabbarna/fönstren mycket mer självständiga så man slipper att hela klabbet hänger om man kommer till sida med taskigt skriva Java-script (eller taskigt skriven flash för att ta dom "riktiga" mac-nördarnas favorit hatobjekt)
Själv använder jag Safari på Mac'en fast jag använder Firefox i både Windows och Linux.
Har på fullt allvar försökt vänja mig vid Chrome men klarar inte av det fula fönstret
Vet faktiskt inte om jag tycker att Chrome är snabbare än Safari, eller tvärt om men tycker dock att Firefox är slöast av dessa tre i.a.f.
Chrome är väl ändå baserat på Webkit (Apples framework) precis som Safari, så i grunden bör de fungera likvärdigt.
Själv använder jag Safari på Mac'en fast jag använder Firefox i både Windows och Linux.
Har på fullt allvar försökt vänja mig vid Chrome men klarar inte av det fula fönstret
Vet faktiskt inte om jag tycker att Chrome är snabbare än Safari, eller tvärt om men tycker dock att Firefox är slöast av dessa tre i.a.f.
Chrome är väl ändå baserat på Webkit (Apples framework) precis som Safari, så i grunden bör de fungera likvärdigt.
Det enda som stör mig nu är att trefingers home/end inte funkar, alltså när man drar tre fingrar över musen för att komma först eller sist på sidan. Vanlig scroll med två fingrar funkar dock.
har du btt installerat?
Hur avinstallerar man program man dragit ner via appstore?
På samma sätt som alla andra. Slänger de i papperskorgen från "Program"-mappen sen tömmer. Så är det klart. Har du betalt för de är det gratis att dra ner de nästa gång.
Det har jag försökt, men det ville sig inte..
Det va jag som gjorde fel, problemet löst
Haha, erkänn. Vad gjorde du galet?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati