kaZmur
Gudomlig sporthojare
Haha! Där ser man. Bestämt dig för vad det blir för Mac ännu?Fan, ser man på. Jag har tydligen multitouch i den här PCn också. Allt funkade precis som du beskrev ovan. Jag ska ändå byta till mac.
Haha! Där ser man. Bestämt dig för vad det blir för Mac ännu?Fan, ser man på. Jag har tydligen multitouch i den här PCn också. Allt funkade precis som du beskrev ovan. Jag ska ändå byta till mac.
Haha! Där ser man. Bestämt dig för vad det blir för Mac ännu?
Aperture.... Är det som photoshop?
Final Cut. Är det som moviemaker?
Vill man betala för dessa. Kan man knycka dom istället? Svårt?
Jag trivs med min. Haft den ett par månader nu och det skulle vara svårt att byta tillbaka till en windows-maskin nu.Tja boys.
Har funderat på en MacBook Air "13" modellen" ett tag. E det nått o slå till på eller det e ustlängda pengar?
Jag trivs med min. Haft den ett par månader nu och det skulle vara svårt att byta tillbaka till en windows-maskin nu.
Dock spelar jag inga spel eller dylikt på den.
Garanterat. Välj till 4Gb minne så har du en kanonmaskin. SSD gör att det mesta händer kvickt och Mac-miljön gör en till en mer harmonisk och lycklig människa.Då funkar den till vardagliga saker mao?
Hade inte tänkt lira nånting heller, det har jag ps3an till.
Men e så trött på denna hypertuffa värstingen ja sitter vid nu som verkligen varit skit sen den kom ur kartongen. Och tror nog en mac hade passat bättre ihopa med mina andra äpple produkter än en ny pc.
... och Mac-miljön gör en till en mer harmonisk och lycklig människa.
Dock tillhör jag skaran som betalar lite extra bara "det känns rätt". Går till och med i tankarna att köpa en Ducati...
Då funkar den till vardagliga saker mao?
Men e så trött på denna hypertuffa värstingen ja sitter vid nu som verkligen varit skit sen den kom ur kartongen. Och tror nog en mac hade passat bättre ihopa med mina andra äpple produkter än en ny pc.
Då funkar den till vardagliga saker mao?
Låter som en bra liten surf/nerladdningsburk.
Ni som har den, hur funkar de med cd/dvd e det något ni saknar el kör ni cd/dvd-delning?
Och sist men inte minst minnesfrågan, e det verkligen nödvändigt med 4gb vid mina numera enkla behov som vanlig surf, tanka lite o synka lite telefoner.
Haha, kan förstå att sånna kommentarer gör ont i folk som GuW
Garanterat. Välj till 4Gb minne så har du en kanonmaskin. SSD gör att det mesta händer kvickt och Mac-miljön gör en till en mer harmonisk och lycklig människa.
Dock tillhör jag skaran som betalar lite extra bara "det känns rätt". Går till och med i tankarna att köpa en Ducati...
Har inte saknat cd/dvd än, men finns ju en att köpa till för några hundringar om det är något man behöver. Jag kör 2gig va för snål och för köpsugen för att beställa en 4a. Har inte märkt att det skulle va för lite. Klarar t om 720p film
Ja såg dem hade nån bärbar grej för 700 el va det var.
Nu e min beställning redan lagd iof o det blev en 2gb här med, men tror det räcker till o surfa, tanka hem filmer, spara bilder, kolla porr o synka sina andra äppleprodukter med hehe
Slog även till på en AirPort extreme o hoppas den e nått o hänga i granen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|