Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Ändrade
Hmm, från CMD till CTRL?
Ändrade
jag kör version 10.7.2 och använder CMD - PILVÄ/HÖ för att hoppa bland skrivborden & Dashboard.
ctrl - pilvä/hö händer ingenting.
Har en Thunderbolt-utgång på min MBA, är det samma sak som Mini DisplayPort?
Försöker lista ut hur jag ska kunna koppla MBA:n till TV:n med HDMI
Säljaren, där jag köpte MBA:n, sa att det var samma utgång för Thunderbolt och MiniDisplay Port så jag köpte en MDP -> HDMI kabel. Hoppas det funkarJag kopplade min MBP till TVn från mini-display port till HDMI. Hittade en kabel (utan adaptrar och shit) som passade för 350.-. Funkar bra.
Har airen ingen displayport?
Säljaren, där jag köpte MBA:n, sa att det var samma utgång för Thunderbolt och MiniDisplay Port så jag köpte en MDP -> HDMI kabel. Hoppas det funkar
En helt annan fråga
Om jag tror att Apple TV är lösningen för att spela upp en film (mkv, mp4 etc) med VLC på min MBA och visa den på TV:n, är jag rätt ute då?
Funkar det att koppla Apple TV till förstärkaren med HDMI?
Vill du ha en bärbar eller en släpbar? Airen är sjukt liten och smidig men har ju inte riktigt samma prestanda som en MBP.
Har inte kört dem mot varandra men har en MBP 13" själv som jag är väldigt nöjd med. Skulle jag köpa en ny burk nu skulle jag köpa en Air men det är för att den är smidig och jag kör inget som kräver hög prestanda. Tycker Air.en är sjukt smutt och smidig samt med SSD disk verkar ju fint.jag konkar runt en 17" Dell nu och det sätter ju riktmärket liksom.
Jag vill ju ha lite drag i prylarna och vad jag sett så är ju inte Macbook pro så himla otymplig men visst i jämförelse med Air så är den ju stor.
Men skilljer prestandan så djäkla mycket ?
jag konkar runt en 17" Dell nu och det sätter ju riktmärket liksom.
Jag vill ju ha lite drag i prylarna och vad jag sett så är ju inte Macbook pro så himla otymplig men visst i jämförelse med Air så är den ju stor.
jag konkar runt en 17" Dell nu och det sätter ju riktmärket liksom.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|