Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
Ändrade![]()
Hmm, från CMD till CTRL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ändrade![]()
jag kör version 10.7.2 och använder CMD - PILVÄ/HÖ för att hoppa bland skrivborden & Dashboard.
ctrl - pilvä/hö händer ingenting.
Har en Thunderbolt-utgång på min MBA, är det samma sak som Mini DisplayPort?
Försöker lista ut hur jag ska kunna koppla MBA:n till TV:n med HDMI![]()
Säljaren, där jag köpte MBA:n, sa att det var samma utgång för Thunderbolt och MiniDisplay Port så jag köpte en MDP -> HDMI kabel. Hoppas det funkarJag kopplade min MBP till TVn från mini-display port till HDMI. Hittade en kabel (utan adaptrar och shit) som passade för 350.-. Funkar bra.
Har airen ingen displayport?
Säljaren, där jag köpte MBA:n, sa att det var samma utgång för Thunderbolt och MiniDisplay Port så jag köpte en MDP -> HDMI kabel. Hoppas det funkar![]()
En helt annan fråga
Om jag tror att Apple TV är lösningen för att spela upp en film (mkv, mp4 etc) med VLC på min MBA och visa den på TV:n, är jag rätt ute då?
Funkar det att koppla Apple TV till förstärkaren med HDMI?
Vill du ha en bärbar eller en släpbar? Airen är sjukt liten och smidig men har ju inte riktigt samma prestanda som en MBP.
Har inte kört dem mot varandra men har en MBP 13" själv som jag är väldigt nöjd med. Skulle jag köpa en ny burk nu skulle jag köpa en Air men det är för att den är smidig och jag kör inget som kräver hög prestanda. Tycker Air.en är sjukt smutt och smidig samt med SSD disk verkar ju fint.jag konkar runt en 17" Dell nu och det sätter ju riktmärket liksom.
Jag vill ju ha lite drag i prylarna och vad jag sett så är ju inte Macbook pro så himla otymplig men visst i jämförelse med Air så är den ju stor.
Men skilljer prestandan så djäkla mycket ?
jag konkar runt en 17" Dell nu och det sätter ju riktmärket liksom.
Jag vill ju ha lite drag i prylarna och vad jag sett så är ju inte Macbook pro så himla otymplig men visst i jämförelse med Air så är den ju stor.
jag konkar runt en 17" Dell nu och det sätter ju riktmärket liksom.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |