Blev även ny Airport Extreme och Time Capsule... med bättre nätverksstyrning.
5/5 till mig!
Blev även ny Airport Extreme och Time Capsule... med bättre nätverksstyrning.
vad är detta jag ser, har den billigaste iMac'en fått ett värdelöst inbyggt grafikkort som delar minne med ram-minnet?
En till fråga, hoppas ni inte blir less på dom!
Hur tar man en printscreen? Säkert busenkelt, men jag har ingen aning.
Va jag älskar SH, 2 svar på mindre än 1½ timme!
Zyntax, du menar att det finns en chans att om jag blåser disken först, och sen skickar in skivan, så kan det funka?
Datorn är en Powerbook G4 15", och på skivan står det "Powerbook G4 Mac OS X Install Disk 1". Jag fattar verkligen inte vad som är fel!
cmd + shift + space + 4 = Kamera för att ta skärmdump på visst fönster/ikon etc.
Imoviehjälp! Har klippt lite i imovie förut och förvånats över hur enkelt och samtidigt dynamiskt det programet är. Nu sitter jag dock med FinalCut men Jag hjälper syrran med ett arbete hon har där hon ska lämna in en liten film på en grej som är klippt i imovie och när man renderar filmen så komprimeras skiten sönder så det ser ut som bajs!
Går det inte att få filmprojektet precis som det är renderat till en film? Nya imovie suger btw :längtatillbakatillOStiger
edit: kom på ett trique.
Ny på mac. Om jag vill spara en bild tex från nätet. På pc högerklickar man och sparar som osv. Men hur gör jag på macen? Säkert skitenkelt????????
Renderat till film...du menar väl video. Jag behöver lite mera info för att hjälpa dig. ska video tillbaka till band eller ska du göra en dvd för visning eller vill du ha ut en quicktime fil som du kan bara kan spela upp??
Vilket format är det filmat med? 4:3 eller 16:9, med dv kamera eller???
/M
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |