Det skulle tjuven ha tänkt på innan kanske.Att det är bara att köpa sig en motorcykel om man vill ha en alltså.Vad fruktansvärt tragiskt,en ung mäniska med hela livet framför sej.Priset en sketen motorcykel som det bara är att köpa en ny av.
Det skulle tjuven ha tänkt på innan kanske.Att det är bara att köpa sig en motorcykel om man vill ha en alltså.Vad fruktansvärt tragiskt,en ung mäniska med hela livet framför sej.Priset en sketen motorcykel som det bara är att köpa en ny av.
Kan inte rå för det men jag tycker tjuven får skylla sig själv.... GE FAN I ANDRAS SAKER!!!! Hur svårt kan det vara!!!! Sen är det lite i överkant att önska livet ur någon pga av det! Han skulle säkert bara stoppa dom och allt gick lite för fort.... Det är för sent nu att ändar på det iaf.... MEN jag tycker personligen han gjorde HELT RÄTT!!! Jag hade gjort samma sak!!! Sen om det är det bästa kan inte jag svara på men så är det!!!
En applåd till han som stod upp och tog saken i egna händer i det här fallet...!!!!
Ja jag skulle bli tokig om nån tog min mc men inte skulle det vara värt att döda någons bror son pojkvän eller vän för det,jag har försäkrat så det kostar 8000 tror jag om det skulle hända,och det känns inte som det skulle vara ett lämpligt straff med döden för det,Och om vi ska vara äliga hur många här på sporthoj har inte stulit något nån gång ?
Stulit en hoj menar du? Eller? För om det är pennor från kontoret, då kan vi även fråga hur många som har dödat. Det gjorde jag ett dussin gånger senast igå. Flugor då.Ja jag skulle bli tokig om nån tog min mc men inte skulle det vara värt att döda någons bror son pojkvän eller vän för det,jag har försäkrat så det kostar 8000 tror jag om det skulle hända,och det känns inte som det skulle vara ett lämpligt straff med döden för det,Och om vi ska vara äliga hur många här på sporthoj har inte stulit något nån gång ?
Jag pluggar, vart ska jag få ram ca 8000:- i självrisk? Och när kommer jag få en ny hoj eller pengar av försäkringsbolaget då? HELA sommaren är förstörd!!!!
HUR SVÅRT ÄR DET ATT GE FAN I ANDRAS SAKER?!?!
..............
Och om vi ska vara äliga hur många här på sporthoj har inte stulit något nån gång ?
Sade aldrig att döden står i proportion till en stulen MC men att inte inse att risken finns där är väl naivt. Ger man någon en smäll på käften på krogen förväntar man sig väl en reaktion.
Jo visst men det är bara 1 sommar,alla sommrar är borta för den killen
ja lite fjantigt att önska livet ur någon som snor ens hoj. även om det är värt att straffas hårt för. men som sagt, tror knappast killen hade räknat med att tjuven skulle dö.
Nej, men det händer. Därför slår man inte folk på käften hur som helst på krogen.Ja, en smäll tillbax, inte en kula genom skallen...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|