Smc väst ganska så fixerat mot gbg o trollhättan. Detta är iaf min personliga uppfattning så om ngn vill rätta mig eller upplysa mig om annat så varså god.
Ej medlem! Orkar inte. Vill inte.
Absolut inget intresse i föreningar, medlemsavgifter eller tråkiga tidningar jag inte läser. Tilltalar mig helt enkelt inte.
Jopp, det håller bra.Nu har jag fått min första tidning, klistermärke och medlemskort..... very nice, I like
men det där medlemskortet känns lite B, får nog förvara det i kassaskåpet annrs tror jag det går sönder. Varför inte ha plastkort som de flesta korten?
Ni som har haft det kortet....brukar det hålla?
Mina SMC-kort håller, men däremot brukar mina visa-kort gå avVarför inte ha plastkort som de flesta korten?
Ni som har haft det kortet....brukar det hålla?
- "huvet" på spikenLite tugg om att "vi ska ena oss" modell facket, men ingen förklaring om mot vad.
Enda anledningen om jag ska vara kvar som medlem är om det ger mig mycket lägre försäkringspremie, tidningen jag fick hem nyligen kändes gubbig och insändare var massa moralmänniskor som tyckta att allt var så hemskt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |