Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
- Gick med
- 24 May 2003
- Hoj
- KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Ingenting av det hade nånting med trafik att göra, that´s the pointJag valde som sagt att inte inkludera IOM i trådstarten eftersom jag hade på känn att diskussionen skulle glömma bort allt som hade med trafik att göra snabbt som...
Comeback drog en referens till hur dagens Moto GP förare skulle klara sig back in the day på tex IOM med gamla hojar, gamla däck osv. Har för mig att Röhrl sagt nått i stil med att det dagens F1 förare håller på med är dagis jämfört med dem gamla rävarna, och när Hamilton satte sig i en äldre F1 bil tog det inte lång tid för honom att erkänna att den bilen skrämde skiten ur honomJag drog en parallell gällande Moto GP förarna och IOM förarna i förhållande till trafik körning, där nånstans spårade tåget ur
![]()
Alla moderna förare har problem med de äldre fordonen, de har ju inte tränat på dem så hur ska de kunna vara duktiga på att köra dem?
Anders Andersson fick för några år sedan testa den GSXR 750 han själv tävlade på i mitten på 80-talet och undrade hur f-n han kunde köra den, den var ju livsfarlig...