Vad ligger priset på för ett anakee? Och om det finns till motard
http://www.rollersdack.se/list.asp?searchfor=anakee
Vad ligger priset på för ett anakee? Och om det finns till motard
halloj allesammans.
Har en 660 med slicksdäck nu och vill byta så jag kan köra grus åsså. Vilket däck rekommenderar ni är bäst till detta bruk? Orginalet som sitter från fabrik ser bra ut till grus. Är de de?
Vilket förespråkar ni?
Tack på förhand.
Pirelli MT60 heter originaldäcken, tycker de greppar riktigt bra på grus och även på asfalt.
slits så fort på assfalt bara....
Rumpel: Jag har ett nytt Pirelli MT60, dock framdäck. Jag kan byta mot ditt slicks samt jag betalar en slant!
Menar du blandskruven?Isåfall är det(uppifrån och neråt)oring-bricka-fjäder*suck* Jag sumpade gummipackningen som sitter på mixturenålen. Nu vet jag inte på vilka sida fjädern den satt, om den satt längst ut på nålen eller längst in (mot mitten) på nålen
Nån som vet på vilken sida fjädern den ska sitta.
Menar du blandskruven?Isåfall är det(uppifrån och neråt)oring-bricka-fjäder
Jag har gjort allt ni skrev där: dvs så långt till använda buntband och känna när kolven är i ÖD. Problemet är att enligt guiden på soe.se, som iof är för en lc4:a, så ska man kunna vicka lite på ventlierna, dom ska alltså vara lite lösa, när kolven är i öd. problemet är att mina är helt fasta, även när kolven är i, iaf enligt mitt tyckew, ÖD!
/Jakob
Är det någon som flyttat slangen från vevhusventilationen som går in i förgasaren till luftburken?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|