Jag trivs med mig själv jävligt bra. Jag är glad varje dag och mår SKITBRA!!!

Jag ser bra ut och folk kommenterar mina kläder var jag än går o står. De vill veta var man köpt dem, vilket material det är etc etc.
Jag står inte o väljer mina kläder i 9 månader i en butik utan tar det som ÄR snyggt och betalar o drar hem. Har jag en fallenhet för vad som är snyggt då? Många säger det - jag säger inte det.
Man får skaffa sig lite stil o lite klass så vänder nog många på huvet åt ert håll med.
Jag bryr mig inte om jag går runt i mina mjukisbrallor en fredagkväll ute som jag dessutom sovit i hela veckan på nån soffa hos en kompis eller så - för jag är bekväm i mig själv

Klädseln är inte speciellt viktig för mig och jag har inte kammat håret sen i söndags heller för jag har ju bara jobbat denna vecka. Är allt annat än fåfängd....
Vissa killar har inte den uppfattningen om vad som är snyggt, men de kör Ford fiesta eller volvo 240 o sånt. Då är jag hellre utan bil.
Fråga inte efter vad som är snyggt. Man bara vet det(jag vet det). Ett par Levi's jeans från vintage collection är fan så mycket snyggare än ett par blåa raka Rocky jeans från H&M. Att de från Levi´s kostar 1995:- istället för 399:- som Rockys ÄR ju för att de är nog mest ämnade till folk med känsla för stil.
Svamlar satan

- har jobbat för länge.