Bikerbitch skrev:Men ni då, känner ni att ni har krav på er?
Ja.
Enough said.
campar skrev:Inte ngn som jag går hem med första kvällen o *******, då blir det nog bara KRYSTAT efter ett tag....
/Niklas
Henken skrev:Du får väl lära dig att änvända kondom då..![]()
Hahaha, fyfan. Tyckte själv det där var skitskojj, har tårar i ögonen nu![]()
Swedie skrev:det är tjejer som får för sig att killar vill ha stora bröst.
Jag vill ha en söt tjej som är kramgo. Är det så mycket att begära. Jag går på personlighet framför utseende (iaf utanför krogens världar).
Storleken hade ju ingen betydelsecRoC skrev:Håller med, och bröststorlek har ingen betydelse för mig sålänge det inte är helt platt.
Bikerbitch skrev:Om jag nu själv skall knåpa ihop en artikel om detta.
Får jag citera er då? Typ skriva att mina manliga vänner säger si o så?
Vissa grejer tror jag kan bli bra att ha med i en artikel.
Coola Ola skrev:Klart du får citera.. Bara jag får kalla dig flickvän så... (flicka + vän = min kvinnliga vän)
Vad är det för typ av artikel du ska skriva förresten?
Bikerbitch skrev:Jag har lov, ska inte sova ännu.
Alltså, själva frågan har i n g e t att göra med vad ni vill ha för typ av tjejer eller dylikt. Relaterade bara till vad tjejer verkar ha för krav på sig.
Därför vill jag veta om NI killar känner att ni har krav på er också.
Eftersom det gnälls ifrån vissa typer av tjejer är jag så himla nyfiken på om inte ni känner likadant.
Nurse Ratched skrev:Jag kan kanske luta mig tillbaks nu 36 år gammal, hög inkomst, kan försvara min familj fysiskt, kan bygga ett hus, kan laga bilen, har ett bra yrke och dessutom har jag en fantastisk fru och son, är tuff som Persbrandt och mjuk som Björne. När jag tänker efter kan jag nästan allt. (Obs!:ironivarning) Jag glömmer dock inte hur jävla mycket loser man kände sig som tonåring med intensivt dålig självkänsla och man inte var värd skit för tjejerna för att man inte var en av de självsäkra glidarna. men men, trägen vinner
/Hising
Nej, skrämmande dåligt skrivet.Bikerbitch skrev:Det där varskrivet!
Nästan som en hel krönika ju tametusan. Bra skrivet!
Det här var nog det dummaste jag läst i år, särskilt den sista meningen. Men den missade kanske du BB?Nurse Ratched skrev:En tjej vet redan innan hon går ut om hon kommer att få sex, en kille måste ta initiativet med risken för nobben och nederlag samt gå hem ensam. Kom nu inte dragandes med att tjejer också tar initiativ för det tillhör undantagen. Notan ska betalas av killen men ändå ska kvinnor ha lika lön för lika arbete, fixa lika utgifter först.
URRninja skrev:Nej, skrämmande dåligt skrivet.
Det här var nog det dummaste jag läst i år, särskilt den sista meningen. Men den missade kanske du BB?
URRninja skrev:Nej, skrämmande dåligt skrivet.
Det här var nog det dummaste jag läst i år, särskilt den sista meningen. Men den missade kanske du BB?
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |