Dr.Bike skrev:HD är exceptionella... att sälja sin konserverade gröt med lite olika randningar, gjutna eller trådekrade hjul osv och KALLA det en "helt ny cykel" fast grundkonceptet är 10 år eller MER är helt sjukt!
Och folk går på det!
Ofattbart.
Vegas skrev:håller på att hjälpa en kompis att leta hoj, och det i särklass mest överprissatta hoj måste vara Ducati Monster 900.. en -93:a begär den värsta 60k för!! är den byggd i guld eller??
sedan tycker jag att TL:en i allmänhet och gsxr från -96 till-99 är lite hårt tilltagen...
-PLM- skrev:Den är snyggare och låter tuffare.....
Teo skrev:´
Ja men köp en busa då. Vad ska du med en Gödselkawa till?
Jag vill gärna ha mycket för min xr600,,, så om nån vill betala vore det toppen...Ljunghusen skrev:Skrattretande vad folk vill ha för sina xr600!!
Dr.Bike skrev:Livsstilsmoppar är allmänt övervärderade.
Både som nya och fa som begagnade...
(läs: HD och Ducati)
F-n vissa TROR på fullaste allvar att de ska få MER för hojen beggad då den på något kosmiskt vis "varit med" "raceat" eller fått en viss "patina", för då blir de ÄN mer unika då det inte längre går att köpa dem nya...
HD är exceptionella... att sälja sin konserverade gröt med lite olika randningar, gjutna eller trådekrade hjul osv och KALLA det en "helt ny cykel" fast grundkonceptet är 10 år eller MER är helt sjukt!
Och folk går på det!
Ofattbart.
En nykrare prisbild råder allmänt sett nere på kontinenten, och i amerikat.
Kolla in deras stora sajter så ser ni vilka hojar i svedala som ligger way over.
perkihlen skrev:har letat runt efter skabbig xt600 89-90 men folk vill ju ha 20-25k för vraken duktigt överpris på 17år gammal hoj
eazy skrev:Heeeelt bränd eller???
Gödselkawa...............undrar om d finns billiga hjärnor på blocket eller gulingen.......
Men kör du din gixx och tro att du e frän.......eller nån annan hype maskin kanske, som en busa tex.
Ok, att jag inte har nåt emot varken gixx eller busa, men sitta och snacka gödsel om kawa........kamma dig.
stranglefoot skrev:Till skillnad från oss med riskokare så gör HD köparen en bättre affär rent ekonomiskt... det är därför jag vägrar köpa ny japan!
bikerwoman skrev:Köp vår Grön -01 i superskick, gått 2300 mil, nyservad för 4000:- (2400-mila med ventiljustering etc.) Sprillans nya däck bak och fram, inte rullat en meter. PC3+ KN-filter+Yoshimuraslipon. Cirkus 190 kus i motorn.
En uppsättning skrapade kåpor+originalljuddämpare medföljer för bankörning.
Vi vill ha 69000 för den!
Den räknas som sporttouringhoj och ligger klassen under de värsta racemaskinerna trots sin effekt.
På vad sätt skulle Busan vara snyggare/bättre?? En klumpig plastgris som är ännu mer svårsvängd med längre hjulbas ju!
ZX12r hade problem innan -00 med kopplingen, men de senare modellerna funkar klockrent!
FUBAR skrev:
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |