Midsommar..

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Jaha
En tant i en SAAB 900 fixade till min midsommartur. Nu behöver jag inte välja för hojen måste renoveras och jag har inget att köra. Fast jag behöver ju ändå en en ny hjälm och byta ut en del av min utrustning.

Jösses vad snygg man blev med blåmärken öve halva kroppen.

Japp jag krockade på vägen hem från jobbet i torsdags. Hojen behöver en översikt innan jag kör något längre å den. STACKARS mig:huvet

Oj hoppla.. Tur de gick "väl" med dig då. Jag har både en hjälm o plats över om du vill åka, men de får bli "i efterhand". Lördag kväll eller söndag då jag e bortlovad till vänner. :rolleyes:
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Ska tänka på detta, hade planerat att åka en sväng under de lediga dagarna. Är det bara fest eller blir det någon åka av också?



jag har inte tänkt att supa skallen i bitar.. så ja utfårska miljön runtomkring kan vi absolut göra:)

Oj hoppla.. Tur de gick "väl" med dig då. Jag har både en hjälm o plats över om du vill åka, men de får bli "i efterhand". Lördag kväll eller söndag då jag e bortlovad till vänner. :rolleyes:

jag e bara ledig torsdag till söndag. så kommapå söndag e kanske lite sent..
 
Last edited:

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Här finns en till som är på och inte har några midsommarplaner färdiga pga av att min bästa kompis gifte sig i helgen o han brukar vara den i kompisgänget som fixar med midsommarplaner vill ju inte precis störa han i början av smekmånaden så om har ngn kommit fram till vilken av de fyra campingarna det blev eller är det inte färdigbestämt än?
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Här finns en till som är på och inte har några midsommarplaner färdiga pga av att min bästa kompis gifte sig i helgen o han brukar vara den i kompisgänget som fixar med midsommarplaner vill ju inte precis störa han i början av smekmånaden så om har ngn kommit fram till vilken av de fyra campingarna det blev eller är det inte färdigbestämt än?

vad kul=) ja att du vill med oss i alla fall:)

nä vi har inte riktigt bestämt oss.. men det lutar nog lite åt västervik. vad tycker du?

Hova, Har man respartner ner om det blir av då?
:confused:

var ligger Hova?
 
Last edited:

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Ort
Hova
Hoj
Blå kawa ZR 7S
Västervik funkar bra för mig, aldrig varit där förut men skulle åkt dit förra helgen för o kika lite innan hojträffen i slutet på juli men fick hoppa in o jobba extra på jobbet 12 timmar en lördag inte direkt vad man drömmer om när solen skiner o det är 25 grader varmt. Jag är på om det är lite party med några nubbar, lite skönsång ej viktigt hur det låter bara att det låter i glada o förhoppningsvis nya vänners lag och givetvis om det kommer fler härifrån bara skriv så kan vi nog fixa ihop en rolig rutt att åka ihop till det stället det nu blir.

Vart ligger Hova? Hmm utmed E20 i norra delen av västra götaland mellan Mariestad o Örebro, ett litet ställe med ca 2500 invånare så inte så konstigt att inget vet vart det ligger hihi, avståndet till västervik är ca 25 mil så funkar hur bra som helst.:)
 
Last edited:

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Västervik funkar bra för mig, aldrig varit där förut men skulle åkt dit förra helgen för o kika lite innan hojträffen i slutet på juli men fick hoppa in o jobba extra på jobbet 12 timmar en lördag inte direkt vad man drömmer om när solen skiner o det är 25 grader varmt. Jag är på om det är lite party med några nubbar, lite skönsång ej viktigt hur det låter bara att det låter i glada o förhoppningsvis nya vänners lag och givetvis om det kommer fler härifrån bara skriv så kan vi nog fixa ihop en rolig rutt att åka ihop till det stället det nu blir.

Vart ligger Hova? Hmm utmed E20 i norra delen av västra götaland mellan Mariestad o Örebro, ett litet ställe med ca 2500 invånare så inte så konstigt att inget vet vart det ligger hihi, avståndet till västervik är ca 25 mil så funkar hur bra som helst.:)

AHA ska du till mcdagarna:) det ska jag me:)

Ja då har i alla fall Jag och Bandittjej bestämt oss..
Vi åker till Västervik och Lysingsbadet.

Vi kör från skåne på torsdag förmiddag och det kommer bli ett lugnt tempo med många stopp på vägen upp.
Ni som vill köra fortare eller kör bil, vi kan ju träffas uppe i västervik.
Det är skyltat så ni kan inte missa det.


TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. Stillne
4. Stillne's kompis
5. JesperN
6.
7.
8.
 

Tulle

The one and only!!
Gick med
23 Nov 2006
Ort
Utanför stan
Hoj
Kawasaki Z1000 / Ktm 660 (såld) / Stulen R6
AHA ska du till mcdagarna:) det ska jag me:)

Ja då har i alla fall Jag och Bandittjej bestämt oss..
Vi åker till Västervik och Lysingsbadet.

Vi kör från skåne på torsdag förmiddag och det kommer bli ett lugnt tempo med många stopp på vägen upp.
Ni som vill köra fortare eller kör bil, vi kan ju träffas uppe i västervik.
Det är skyltat så ni kan inte missa det.


TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. Stillne
4. Stillne's kompis
5. JesperN
6.
7.
8.

Vi har inte bestämt oss ännu, men annars ses vi där. Ni får väsnas ordentligt så vi vet var vi ska :D
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Vi har inte bestämt oss ännu, men annars ses vi där. Ni får väsnas ordentligt så vi vet var vi ska :D

klart ni ska till västervik:)
haha
nja vet inte om vi väsnas men om ni bestämmer er för att komma såfinns det alltid tältplatser och mitt nummer är
0708730558

kolla deras hemsida de har satt 25 års gräns för midsommarhelgen! :yoparty :confused:

jag har pratat med dem..
de har satt 25 års gräns för att få det lite lugnare. men vi va välkomna.
 
Last edited:

Tulle

The one and only!!
Gick med
23 Nov 2006
Ort
Utanför stan
Hoj
Kawasaki Z1000 / Ktm 660 (såld) / Stulen R6
klart ni ska till västervik:)
haha
nja vet inte om vi väsnas men om ni bestämmer er för att komma såfinns det alltid tältplatser och mitt nummer är
0708730558



jag har pratat med dem..
de har satt 25 års gräns för att få det lite lugnare. men vi va välkomna.

Ja det ordnar sig nog... Annars blir det till att låna lillebrors leg. :D
 

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
AHA ska du till mcdagarna:) det ska jag me:)

Ja då har i alla fall Jag och Bandittjej bestämt oss..
Vi åker till Västervik och Lysingsbadet.

Vi kör från skåne på torsdag förmiddag och det kommer bli ett lugnt tempo med många stopp på vägen upp.
Ni som vill köra fortare eller kör bil, vi kan ju träffas uppe i västervik.
Det är skyltat så ni kan inte missa det.


TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. Stillne
4. Stillne's kompis
5. JesperN
6.
7.
8.


Jobbar ju på torsdag. Hu tidigt är förmiddag?
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Jobbar ju på torsdag. Hu tidigt är förmiddag?

vet inte än.
Men vi sak köra lugnt och stanna ofta. så du hinner kanske ifatt..
:)
när slutar du? var jobbar du?

TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. JesperN
4. astrosmurf_79
5. Stillne
6. Stillne's Kompis
 
Last edited:

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Ort
Tomelilla
Hoj
Triumph
vet inte än.
Men vi sak köra lugnt och stanna ofta. så du hinner kanske ifatt..
:)
när slutar du? var jobbar du?

TÄLT:
1. hojbrud tält1
2. Bandittjej tält 1
3. JesperN
4. astrosmurf_79
5. Stillne
6. Stillne's Kompis

Slutar igentligen inte förrän 16.30 men har iaf minst 2h att ta ut i ledighet. Har ju bara jobbat här ett par veckor så jag har ju ingen semester att ta ut. Får väl se om jag kan jobba över nån dag nu i veckan.
Det är i malmö jag jobbar.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Slutar igentligen inte förrän 16.30 men har iaf minst 2h att ta ut i ledighet. Har ju bara jobbat här ett par veckor så jag har ju ingen semester att ta ut. Får väl se om jag kan jobba över nån dag nu i veckan.
Det är i malmö jag jobbar.


ja se vad du kan göra.
tror du att du vill med även om du får köra själv?
vi kan ju köra tillsammans på hemvägen.

men om du hinner så får du gärna köra med oss..
vi har inte bestämt oss när vi kör än.

JA o till Västervik bränner jag inte på en dag, eller två...
Va ska ni så långt bort o göra??? :huvet

det e bara 42 mil från malmö till västervik så klart man hinner det på en dag. men frågan e väl om man vill..
 
Last edited:

DiegoForlan

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Yamaha YZF R6
Hoppas ni får en trevlig midsommar i västervik.
Får se om man lyckas hålla sig körklar till lördagen så att man kanske kan kika ut o kolla till er iaf.. Cheers
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top