:chips
Det sjuka är att om man är tex 17år gammal och kör en bombrepa, så är man dum i huvet.
Och är man tex är 23 och kör en bombrepa, så är man bara ballt outlaw?
Är det så ni tänker?
Jag vet att han inte körde någon bombrepa, men tog det som exempel.
word!
vad grymma ni är som rackar ner på en tonåring. Önskar jag en dag får samma stolthet som er, och vad fan gör det er om han kör snabbt rakt fram, måste alla gilla att ligga i kurvor? ni är så patetiska med era negativa kommentarer.
exakt så tänker folk här tydligen behöver inte nämna namn det är bara att läsa tråden från början så vet man vilka de är.
dubbel moral är inge sällsynt här på sh
haha ja, dom är bra roliga.Kul att läsa va dom skriver på moppeforumet hahahahah
"Hahah lite långt bort
Dom på Sporthoj.com kan jag ju säga att är förbannade på mig osv hatar mig osv för den där filmen nu
Dom tycker jag är dum i huvvet osv för att jag kör snabbt bara är 16 år och kommer upp i varvstopp ...
inne på 5 sidan i min tråd där nu som jag skapa för inte änns 24 timmar sen"
"Vem fan bryr sig han får varvstopp för han har ingen varvräknare försök själv"
Har inte påstått att den ÄR snodd heller, alla kan som sagt gasa rakt fram, hade filmen varit 1/10 av längden & visat en repa, så hade jag troligtvis aldrig reagerat på den. ny tycker jag bara den är patetisk & visar hur pass omogen/ung du verkligen är[/QUOTE/]
Lugna ner dig sötnos Låt grabben ha kul och va inte så tjurig.
Men det ni har vägrat förstått är att han är 17 år, och har inte körkrot för hojjen. Han är ovan med cykeln, vilket han skriver i tidigare inlägg. Om man inte har lärt sig växla ordentligt på en cykel så ska man väl inte dra på sådär?
Det är i allafall vad jag tycker.
Sen spelar det såklart ingensom helst roll om man är 17 eller 23år om man buskör på en hoj man inte kan hantera, då är man lika korkad.
Btw, hans mc är inte strypt. då gör den inte 230-250km/h på 5:an som dom säger på andra forumet. 3 år spelar en ganska stor roll, i allafall i den här åldern
Sen så kunde han tydligen inte växla upp till 6:an för då var han tvungen att släppa styret. Jag underar hur han bromsar då om det händer något.
Hoppas du förstår vad jag skriver nu, tydligen så går inte allting in den rätta vägen.
När du kör me din 125á, kollar du på varvräknaren varje gång innan du växlar då?
Nej det gör jag inte! första dagarna slängde man oftast en blick på den då och då innan man hade lärt känna hojen
Varvstoppet kom på allt för mycket och det är för jag har Varken hastighets mätare eller Varvräknare så man visste inte var varvet och hastigheten låg på! annars sku jag inte legat på det så mycket!
När du kör me din 125á, kollar du på varvräknaren varje gång innan du växlar då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|