Qwerty skrev:... den anses ju vara "människans bästa vän" ...
....De som brukar bli kinkigast i sådana här diskussioner skulle nog snarare använda orden:
- "Hunden, människans(iaf min) enda vän!"
Qwerty skrev:... den anses ju vara "människans bästa vän" ...
Butcher_boy skrev:jag har beslutat mig att behålla valparna om hon nu skulle bli dräcktig det blir dock renrasiga valpar Rottweilrar
och dom har fina meriter bägge två
Stor debatt om blandraser, och sedan var de små liven renrasiga trots allt...Qwerty skrev:Ha ha det va till och med renrasiga valpar. 4sidor senare.
Qwerty skrev:Ha ha det va till och med renrasiga valpar. 4sidor senare.
Butcher_boy skrev:jag har beslutat mig att behålla valparna om hon nu skulle bli dräcktig det blir dock renrasiga valpar Rottweilrar
och dom har fina meriter bägge två
Qwerty skrev:Oj oj oj vilka hårda ord folk använder mot varandra. Hundar är ett känsligt ämne för många, den anses ju vara "människans bästa vän" men så här på ett motorcykelforum känns ju överdrivet.
Att vara benhård på renrasighet bland djur känns lite förlegat i dagens samhälle, alla vet ju att blondinen är döende och inom ett gäng år så kommer vi alla se ut som sydeuropeer i europa. Varför ska vi det klokaste däggdjuret på planeten förhindra andra däggdjur att gå samma väg?
Gissa vad som händer när man korsar en shitzu och en bulldog?Cat skrev:Då blir det en Bullshit.
Fixxxer skrev:Nog för att jag tycker att en abortspruta hade varit bättre men du gör ju ditt eget val.
Solid snake skrev:Om du skulle ha ihop det med en färgad person och du skulle bli gravid så tycker jag att abortsprutan hade varit det bästa.
Meeen du gör ju ditt eget val...
Jävla idioti att ta död på hundar för att de inte är renrasiga, jag har själv en hund, givetvis blandras och det är den snällaste hunden jag någonsin har träffat.
(Så nu har jag fått kräka ur mig lite.)
Fixxxer skrev:Ska du registrera valparna också? Var kommer tiken och hanen ifrån?
Nog för att jag tycker att en abortspruta hade varit bättre men du gör ju ditt eget val.
Se till bara att hitta vettiga hem till dem, i dagens läge står inte rottisen högt i mångas ögon och det vore trist att se hundar hamna i fel händer och på notiser i tidningarna.
Fortfarande så har rasism inget att göra med avel i hundvärlden. Det är bara korkade människor som vräker ur sig sådant. Enligt mig och många andra seriösa hundägare är det en jävla idioti att ens köpa blandras. Där hamnar du, då då!Solid snake skrev:Om du skulle ha ihop det med en färgad person och du skulle bli gravid så tycker jag att abortsprutan hade varit det bästa.
Meeen du gör ju ditt eget val...
Jävla idioti att ta död på hundar för att de inte är renrasiga, jag har själv en hund, givetvis blandras och det är den snällaste hunden jag någonsin har träffat.
(Så nu har jag fått kräka ur mig lite.)
Har du någonsin ägt en rottweiler, gått ner på stan och miljötränat bland folk? Har du någonsin läst notiser i tidningarna?eisbaer skrev:Varför skulle inte rottisen stå högt i folks ögon?
Jag kan ta en valp =) Jag är massmördare och hustrumisshandlare och det är bara såna som jag som vill ha hundar som inte är seriöst framavlade av übermenschen.
Intellektuellt krascharsle? Jotack, det märker jag. Dessutom är nicket Fixxxer.... Men du kanske menade att skriva Fucker... Vad vet jag? Insnöad.anja skrev:Tvångssterilisering av Fuxxxer hade varit att föredra.
Fixxxer skrev:Fortfarande så har rasism inget att göra med avel i hundvärlden. Det är bara korkade människor som vräker ur sig sådant. Enligt mig och många andra seriösa hundägare är det en jävla idioti att ens köpa blandras. Där hamnar du, då då!
Ja, min morsas katthelvete borde inte varit född. Det är katten från helvetet!!!ozeo skrev:äre ingen som tänker på hundarna här...tänk om lady blir kär i luffsen...luffsen kanske inte vill ha "luffsan" utan lady..
sen tycker jag de e upp till kärleksparet o bestämma abort
sen tycker jag att en vanlig blandrashund både ser o verkar vara friskare än en nakenhund tex. ser ut som dom gått på kemoterapi i nåra år.
kan vi inte dra in katter i detta oså?
är de fel med bonkatter oså?
Mingves skrev:Ja, min morsas katthelvete borde inte varit född. Det är katten från helvetet!!!
........Solid snake skrev:Renrasig?
Bonnavel säkert korsad med en gris och ett får...Solid snake skrev:Renrasig?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|