Misstänkt hoj

Status
Ej öppen för fler svar.

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Jag har tittat på annonsen.
Spontant, oavsett vad namnet på säljaren är, ringer varningsklockorna för att hojen kanske inte är helt lagligt förvärvad.
 

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Jag går emot strömmen o säger de är ärlig just bara för han har skrivit Mohammed.
Har letat fälgar och däck ett tag och de senaste 20 annonserna jag ringt på har de stått typ magnus lars osv sedan svarat något med utländsk brytning och inte velat presentera sig eller sagt fel "svennebanan" namn.

Btw känner jag mig kränkt jag gillar inte bananer bara för jag är svensk.:3freak
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
hallå orka... Vem bryr sig om den e stulen eller ej? de e ju inte så att ägaren gjort ett inlägg o bett oss alla hålla ögona öppna... ja anonsen ser skum ut!! då har vi kommit fram till det nu! de va inte frågan om sd elle något annat.. lägg ner.. de finns en anledning till att alla dessa utläningar tyvärr bor på samma område! släng in alla arbetslösa svenskar i en liten ort i gbg så ska vi se om kriminaliteten e bättre för de. detta har inget med svensk eller utländsk o göra! så jävla tråkigt o höra allt de där snacket!
 

sliCk_kekki

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Södertälje
Hoj
KTM 525 -05
hallå orka... Vem bryr sig om den e stulen eller ej? de e ju inte så att ägaren gjort ett inlägg o bett oss alla hålla ögona öppna... ja anonsen ser skum ut!! då har vi kommit fram till det nu! de va inte frågan om sd elle något annat.. lägg ner.. de finns en anledning till att alla dessa utläningar tyvärr bor på samma område! släng in alla arbetslösa svenskar i en liten ort i gbg så ska vi se om kriminaliteten e bättre för de. detta har inget med svensk eller utländsk o göra! så jävla tråkigt o höra allt de där snacket!

Okej :fakta :rofl:rofl:rofl
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det var bättre förr när shortvalley och rocklake var bebott av fulla finnar, div. socialfall och pundande svenskar, då var där minsann ingen som stal...
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
hallå orka... Vem bryr sig om den e stulen eller ej? de e ju inte så att ägaren gjort ett inlägg o bett oss alla hålla ögona öppna... ja anonsen ser skum ut!! då har vi kommit fram till det nu! de va inte frågan om sd elle något annat.. lägg ner.. de finns en anledning till att alla dessa utläningar tyvärr bor på samma område! släng in alla arbetslösa svenskar i en liten ort i gbg så ska vi se om kriminaliteten e bättre för de. detta har inget med svensk eller utländsk o göra! så jävla tråkigt o höra allt de där snacket!

Antagligen så bryr sig den ev tidigare ägaren om detta (ifall hojen är stulen), kanske är surt förvärvade sparpengar och hojen kanske var oförsäkrad när den stals.... så en sån här tråd kanske uppmärksammas av någon som vet vems hojen var... kanske hade varit din eller min hoj som blivit stulen. Gällande det du skrev om arbetslösa svenskar i en liten ort så finns det många bruksorter med hög arbetslöshet där det bara bor Svenskar och inte blir det stölder, upplopp, bilbränder och stenkastning mot Poliser/brandmän och ambulanspersonal för det. :7peta
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Antagligen så bryr sig den ev tidigare ägaren om detta (ifall hojen är stulen), kanske är surt förvärvade sparpengar och hojen kanske var oförsäkrad när den stals.... så en sån här tråd kanske uppmärksammas av någon som vet vems hojen var... kanske hade varit din eller min hoj som blivit stulen. Gällande det du skrev om arbetslösa svenskar i en liten ort så finns det många bruksorter med hög arbetslöshet där det bara bor Svenskar och inte blir det upplopp, bilbränder och stenkastning mot Poliser/brandmän och ambulanspersonal för det. :7peta

Då kan man hålla sig till själva ämnet om de e så viktigt att hjälpa denna kille som blivit av med sin hoj... O nej jag vet inte nån ort med så hög arbetslöshet o med bara svenskar.. Då kan ju du upplysa mig om en sådan ort här i sverige?? De vet du lika väl som jag att den orten den finns inte! För dom orterna du snackar om är just dessa orter med alla möjliga slags utlänningar! Så skippa o ens försöka vrida på den sanningen. Jag menar inte o ge detta folket nån slags rätt i det som händer i dessa orter men jag kan ha en viss förståelse i allt fast de är åt helvete fel. Hade man placerat ut detta folket bland oss andra anpassade svenskar så hade inte de heller vart felfritt men de hade nog sett åt helvete mycket bättre ut än va de gör idag.
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Då kan man hålla sig till själva ämnet om de e så viktigt att hjälpa denna kille som blivit av med sin hoj... O nej jag vet inte nån ort med så hög arbetslöshet o med bara svenskar.. Då kan ju du upplysa mig om en sådan ort här i sverige?? De vet du lika väl som jag att den orten den finns inte! För dom orterna du snackar om är just dessa orter med alla möjliga slags utlänningar! Så skippa o ens försöka vrida på den sanningen. Jag menar inte o ge detta folket nån slags rätt i det som händer i dessa orter men jag kan ha en viss förståelse i allt fast de är åt helvete fel. Hade man placerat ut detta folket bland oss andra anpassade svenskar så hade inte de heller vart felfritt men de hade nog sett åt helvete mycket bättre ut än va de gör idag.

Du skriver att du vill lägga ner snacket om nått annat och sedan tar du upp vad som skulle hända om man tog Svenskar och satte i detta område, nu får du bestämma dig, du kan ju inte fortsätta ta upp ämnet och inte förvänta dig någon reaktion. ""om de e så viktigt att hjälpa denna kille som blivit av med sin hoj"" Du låter rätt nonchalant med din kommentar, kanske är en grabb som jobbat extra, jobbat helger, slitit och sparat pengar för att kunna köpa just denna hoj. Jag hoppas den kommer till rätta om det skulle vara så att den inte är hederlig.
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Du skriver att du vill lägga ner snacket om nått annat och sedan tar du upp vad som skulle hända om man tog Svenskar och satte i detta område, nu får du bestämma dig, du kan ju inte fortsätta ta upp ämnet och inte förvänta dig någon reaktion. ""om de e så viktigt att hjälpa denna kille som blivit av med sin hoj"" Du låter rätt nonchalant med din kommentar, kanske är en grabb som jobbat extra, jobbat helger, slitit och sparat pengar för att kunna köpa just denna hoj. Jag hoppas den kommer till rätta om det skulle vara så att den inte är hederlig.

Sant så då skippar vi all skitsnack o håller oss till ämnet:)
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Ööööööhm........säger som Money: Ingen som ringt och hört mer om crossen istället för att dra förhastade slutsatser om HUR det kan vara? :fakta
 

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Det var bättre förr när shortvalley och rocklake var bebott av fulla finnar, div. socialfall och pundande svenskar, då var där minsann ingen som stal...

Och om vi då låtsas att denna tråd vore från 1970-talet, och annonsen handlade om en man vid namn Pekka Sirkojämi. Då hade det varit okej att det ringde varningsklockor? Men nu när vi har en annan etnisk grupp som underklass så är det inte okej att det ringer varningsklockor? Dubbelmoral
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Det är en kompis till mig som hade hojen...han sålde den till Mohammed.
Han behöve den å köra på gångvägarna. .
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Det är en kompis till mig som hade hojen...han sålde den till Mohammed.
Han behöve den å köra på gångvägarna. .

Nån måste ju ställa upp å köra på gångvägarna. Riktiga vänner av ordning gör det dessutom på bakhjylet kompis!
 

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Ort
Hägersten
Hoj
Kawasaki w800 2016
En gång startade jag en tråd om att hetsigt folk skulle ta det lugnt och ta en braja istället för att skrika och gapa.. Den tråden plockade snabbt bort härifrån pga min hänvisning till narkotika.

Men att helt öppet kasta ur sig rasistiska påhopp i klass med dom mest korkade skinnskallarna på helikopterplattan verkar vara helt okej.

Underligt.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
En gång startade jag en tråd om att hetsigt folk skulle ta det lugnt och ta en braja istället för att skrika och gapa.. Den tråden plockade snabbt bort härifrån pga min hänvisning till narkotika.

Men att helt öppet kasta ur sig rasistiska påhopp i klass med dom mest korkade skinnskallarna på helikopterplattan verkar vara helt okej.

Underligt.

Walt disney var uttalad antisemit. Där har du svaret. Ölninja.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Och om vi då låtsas att denna tråd vore från 1970-talet, och annonsen handlade om en man vid namn Pekka Sirkojämi. Då hade det varit okej att det ringde varningsklockor? Men nu när vi har en annan etnisk grupp som underklass så är det inte okej att det ringer varningsklockor? Dubbelmoral

Oavsett decennium anses det ofint att dra förhastade slutsatser utav människors namn eller dess bostads geografiska position.

Eller ja, kanske inte helt, någon gång för sisådär sjuttio år sedan var det helt normalt.
 

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Ort
Hägersten
Hoj
Kawasaki w800 2016
Och om vi då låtsas att denna tråd vore från 1970-talet, och annonsen handlade om en man vid namn Pekka Sirkojämi. Då hade det varit okej att det ringde varningsklockor? Men nu när vi har en annan etnisk grupp som underklass så är det inte okej att det ringer varningsklockor? Dubbelmoral

Nu har det ju hänt en del sen 70-talet.
Om ens varningsklockor börjar ringa så fort man ser eller hör namnet Mohammed så har man grymma problem med sin verklighetsbild.

Och vad menar du med underklass?

Får riktiga brunskjortevibbar av ditt inlägg.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top