genericjohn
Sporthojsnörd
Jag tror inte han hade lagt ut sitt telenr som är skrivet på honom om den var stulen.
Sök på nummret får ni fram killen.
Sök på nummret får ni fram killen.
I stället för att låta bajstunnan rinna ur era munnar om en massa blattesnack ta och kontakta säljaren istället och ställ lite frågor innan ni dömmer! Det finns faktiskt folk som inte är så jävla kunniga om allt som rör hoj!
Han kanske tyckte det vore coolt med en cross som han tänkte spänna tuttarna inför sina polare men kom på att det inte var något för honom och vill sälja.
Min första tanke hade förmodligen oxå varit att den var stulen men måste inte vräka ur mig massa skitsnack för det! Kom i luckan för fan, svennebananer är inte så jävla perfekta de i heller!
... och det kom från en Stockholmare ... LOL.
"enligt mig inte ofta dessa Mohammed har en ärligt inhandlad cross stående i cykelkällaren"
Nu råkar jag vara en sådan "Mohammed" som du så fint lägger upp det i ditt inlägg.
Jag har råd med både en ny R1:a och ny sportbil, dessutom betalar jag förmodligen mer skatt per år än vad du har tjänat under din livstid, detta är självklart bara en fördom utifrån ditt idiotiska inlägg.
Nu har det ju hänt en del sen 70-talet.
Om ens varningsklockor börjar ringa så fort man ser eller hör namnet Mohammed så har man grymma problem med sin verklighetsbild.
Och vad menar du med underklass?
Får riktiga brunskjortevibbar av ditt inlägg.
Finns alltid undantag som bekräftar regler. Och jag betalar troligtvis mer skatt per månad, än vad Du kommer att tjäna under Din livstid. Vad nu detta har med tråden att göra[/
Vilken regel menar du nu SilverWolf?
"enligt mig inte ofta dessa Mohammed har en ärligt inhandlad cross stående i cykelkällaren"
nissepelle, som läkarstuderande hade jag förväntat mig mer av dig, men tyvärr så verkar du inte vara den vassaste kniven i lådan. Men visst, det finns idioter inom alla yrkesgrupper.
Som jag förstod det från en annan tråd så funderar du på att förvara din hoj i ditt studentrum, apropå att ha en hoj i cykelkällaren.
Nu råkar jag vara en sådan "Mohammed" som du så fint lägger upp det i ditt inlägg.
Jag har råd med både en ny R1:a och ny sportbil, dessutom betalar jag förmodligen mer skatt per år än vad du har tjänat under din livstid, detta är självklart bara en fördom utifrån ditt idiotiska inlägg.
i de fallen där fruarna inte har oturen att trilla över ett balkongräcke
Man kan inte tiga ihjäl problem.
Jätteobekväm diskussion men den behövs. Man kan inte tiga ihjäl problem.
Vad jag undrar är vad alla hederliga "normala" invandrare tycker om dom krigsskadade våldmongona som förstör deras rykte.
Alla nysvenskar jag träffat är fan hur trevliga som helst, och dom förtjänar inte att bli sedda som andra klassens människor bara för att ett fåtal maffia idioter väljer att utnyttja vårt tandlösa rätts och social system.
Har du rosa hy?
Nu har det ju hänt en del sen 70-talet.
Om ens varningsklockor börjar ringa så fort man ser eller hör namnet Mohammed så har man grymma problem med sin verklighetsbild.
Och vad menar du med underklass?
Får riktiga brunskjortevibbar av ditt inlägg.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|