Denna kanske? http://www.larmtjanst.se/Efterlysta-objekt/Motorcykel/51077 Tar väl ändå en stund innan däcken blir så slutkörda..
Suck.. Jag känner flera Mohammed med hojjar som de jobbat hårt för att inhandla.Kanske fördomsfullt men enligt mig inte ofta dessa Mohammed har en ärligt inhandlad cross stående i cykelkällaren.
Suck.. Jag känner flera Mohammed med hojjar som de jobbat hårt för att inhandla.
TS är efterbliven.com
Ja, det är fullt med hederligt folk som har crosscyklar i cykelkällaren.
Vänta lite nu, OM NI BRYR ER SÅ JÄVLA MKT GÅ MÖT UPP HAN OM HAN STÅR SOM ÄGARE "OM NI VÅGAR SÅ KLART" istället sitta bakom datorn /mob spela tuff o låtsas bryr sig o ha nåt o snacka om osv,
bara för han heter Mohammed o bor i helvetet betyder inte att han e skurk , vems fel e det att han inre bor där ni bor ? För han får inte bo där era kötthuve
Suck.. Jag känner flera Mohammed med hojjar som de jobbat hårt för att inhandla.
TS är efterbliven.com
...Många försäkringsbolag kräver låst utrymme... Vissa har inte garage. Vad är problemet??
Vänta lite nu, OM NI BRYR ER SÅ JÄVLA MKT GÅ MÖT UPP HAN OM HAN STÅR SOM ÄGARE "OM NI VÅGAR SÅ KLART" istället sitta bakom datorn /mob spela tuff o låtsas bryr sig o ha nåt o snacka om osv,
bara för han heter Mohammed o bor i helvetet betyder inte att han e skurk , vems fel e det att han inre bor där ni bor ? För han får inte bo där era kötthuve
Men LÄGG AV. Du vet ju inte vad du snackar om! Du bor i uppsala och har väl aldrig ens varit i göteborg. Om du hade bott här och haft kompisar uppe i Lövgärdet och därför varit där uppe varje vecka så hade du lyckats med att fatta grejen.
http://www.youtube.com/watch?v=dEnVif_MTMc
Nu ska jag förklara något för dig. Det här är Lövgärdet! Det är ett jävla pissghetto utan dess like! Om du som jag varje vecka hade sett människor köra omkring på uppenbart för dyra fordon, som de uppenbart inte kan handskas med eller har rätt utrustning för att köra, då hade du också haft vissa "fördomar" när du ser en skitfräsch KTM från Lövgärdet säljas på blocket utan någon info. Sen råkar det också vara så att andelen arbetslösa är SKYHÖG i detta område, vilket minskar chansen att någon som bor där har råd med en sådan hoj. Dessutom är invandrarna i ännu större arbetslöshet och ekonomisk utsatthet än svenskarna som bor där. Ovanpå detta så är även invandrarna (förmodligen till följd av arbetslösheten och utanförskapet, inte pga nån jävla SD-föreställning om deras inneboende extravaganta förmåga till att begå brott) överrepresenterade i brottstatistiken. I varannan jäkla cykelkällare där uppe kan man se stulna tvåhjulingar rullas in och ut. Förstår du nu lite bättre varför jag reagerade som jag gjorde?
Det är för övrigt precis lika "dumt" i så fall att tro att den är stulen bara för att bilden på hojen är tagen i ett naturreservat. Vadå tror du inte ärligt folk kör cross i naturreservat?? Hur kan du veta det?? Nä, de personer i tråden som påstår detta får minsann inget mothugg.
Annons suspekt: ...pris...
Står en massa flotta bilar på adressen = säger inget, motorcykeln borde också varit reggad på den adressen.
Antagligen bara leasingbilar = knappast, då hade dom inte varit reggade på den adressen utan på leasingföretaget. I min värld så är invandrare mindre benägna att leasa och mer benägna att äga själv.
Årets mest sanna fördom antagligen.
Snälla, åk till valfritt ghetto i Sverige, ser du en stulen cross/MC, vem sitter på den? Jo en jävla falafelkrigare i 9/10 fall, i 1/10 fall så sitter det ett misslyckat jävla svenskt slödder på hojen som är lika långt ner i kastsystemet, precis som alla andra jävla nötter som begår brott på andras bekostnad, som inte jobbar(om inte skälig grund finns), lever på samhället, myglar pengar och har sig.
För övrigt, spana in annonsen, första bilden på ett joggingspår, eller precis innan spåret, andra bilden, i en gångtunnel.
Har ingen som helst beskrivning av crossen förutom modell och märket, även om det varit en hederlig Mohammed eller en hederlig Sven så hade det stått lite mer såsom timmar, senast service, årsm, skick etc.
Tyder inte på att de har pengar.
I Södertälje är väl 95% av alla Mercedes, BMWs, VWs och Audis av nyare årsmodell antingen på leasing eller lån på lååååååååååååång finans, inte betyder det att man har pengar för det.
Har en gammal klasskompis som köpte en ny Mercedes E200(eller fan det är) för 250.000, tog hela bilen som huslån och smällde den en månad senare, inte fan har han pengar bara för han tog lån på bilen.
Peace out hälsningar han den där realisten som faktiskt vet hur det ser ut, jämfört med större delen av alla efterblivna svennebananer som blundar för sanningen, när blattarna själva här i Södertälje vet hur jävla dåligt invandringen e skött, vilka som snor och åker runt på crossar, snor mat i affärerna, snor diesel ifrån lastbilar och maskiner, som begår brott, medans ni står böjda framåt med händerna för ögonen.
Massor med bajs...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |