Mitt ex är gravid o vägrar göra abort

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
En av anledningarna till mitt ingrepp... Vi är klara med barn så varför hålla på med hormonpiller liksom.

Jag har kollat på det där, men det erbjuder lite väl mycket risker för mig.
Att riskera att bli gravid är inget jag uppskattar då jag inte planerar att snärja någon försvarslös man :lol

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag tyckte mest det var kul. Att bli av med bieffekter är inte som prioriteras när det gäller P-piller.

Ska det vara värt att ta dom så tycker ju iaf jag att bieffekterna ska vara få och lindriga. Fast hur allvarliga bieffekter man tycker det är värt att ta är ju förstås upp till var och en att avgöra.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ska det vara värt att ta dom så tycker ju iaf jag att bieffekterna ska vara få och lindriga. Fast hur allvarliga bieffekter man tycker det är värt att ta är ju förstås upp till var och en att avgöra.

Jag håller med dig, men man upptäcker inte bieffekterna med en gång och det kan ta lång tid att bli av med.
Fler och bättre preventivmedel stödjer jag absolut. Givetvis för både män och kvinnor.
Det borde gå att utveckla så att vi har fler alternativ att välja mellan.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag har råkat ut för en tjej en gång som svor dyrt och heligt att jag inte behövde oroa mig för att hon skulle bli gravid. Efter någon månad så kändes det inte rätt för min del och talade om att jag ville gå vidare. Då bröt helvetet löst.. Hon var då tydligen gravid och hotade hej vilt med det.. Det var för att låsa fast mig i hennes liv helt enkelt.. I många fall så är det inte barnet dom är ute efter, utan ett desperat sätt att försöka låsa kvar mannen vid sig..

Se även

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag funderar att göra som Carnivore men är sjukt nervös inför det. Sen är det ju permanent också och våra barn är 3 och 1,5 typ och jag är inte säker på om vill avsluta där. En sladdunge om 10 år vore ganska nice kanske, eller så är det bara dumt...
Tjejen har sån där spiral eller vad det heter men det är ju knappt man vågar sticka in den utan att riskera att spetsa ollonet så en sån där kapsel i armen verkar bättre. Men hormoner är ju aldrig bra.

En kompis har 3 ungar (pojkar) med ungefär ett år mellan alla och hans tjej blev gravid trots p-piller alla gångerna. Surt sa räven. De första två gjorde inget då det ändå skulle ske någon gång i framtiden men den tredje hade de nog väntat med ett par år om de hade fått chansen :D

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R

Hahaha :rofl. Det bästa med den sidan är dessa banners;
96HyjVf.jpg

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Jag funderar att göra som Carnivore men är sjukt nervös inför det. Sen är det ju permanent också och våra barn är 3 och 1,5 typ och jag är inte säker på om vill avsluta där. En sladdunge om 10 år vore ganska nice kanske, eller så är det bara dumt...
Tjejen har sån där spiral eller vad det heter men det är ju knappt man vågar sticka in den utan att riskera att spetsa ollonet så en sån där kapsel i armen verkar bättre. Men hormoner är ju aldrig bra.

En kompis har 3 ungar (pojkar) med ungefär ett år mellan alla och hans tjej blev gravid trots p-piller alla gångerna. Surt sa räven. De första två gjorde inget då det ändå skulle ske någon gång i framtiden men den tredje hade de nog väntat med ett par år om de hade fått chansen :D

det går att "knyta upp" igen ... men du får pröjsa själv (tror doktorn nämnde nått på 70 lök)...... om man inte har "synnerliga själ" då pröjsar landstinget (vettefan om "kul med en sladdis till" e synnerligt själ :crash )

å glöm inte du får ett vackert (om än litet) ärr till å visa brudarna :tummenupp :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Vart gjorde du det? Vägrar göra det i vaket tillstånd, måste vara sövd. :rolleyes: :fakta

Jafyfan .... bara ta en spruta i ballbenet känns ju "sisådär" .... ta upp det med läkaren bara vid ert första möte så bör det funka ... fördel om du e fullt frisk och vart sövd förrut .... har för mig min klipptes på Danderyd (eller var det Löwet ... kommer fan inte ihåg)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Själv är jag säker på att jag INTE vill uppleva småbarnsåren igen. Säg vad man vill men jag längtar till min och fruns vuxentid igen... Sladdis är en mardröm och skulle tragedin va framme så anser vi att man inte kan ersätta barn.

Låter hårt och kallt kanske, jag älskar mina söner över allt men småbarn igen finns inte på kartan. :fakta

Jafyfan .... bara ta en spruta i ballbenet känns ju "sisådär" .... ta upp det med läkaren bara vid ert första möte så bör det funka ... fördel om du e fullt frisk och vart sövd förrut .... har för mig min klipptes på Danderyd (eller var det Löwet ... kommer fan inte ihåg)

Löwet gjorde jag på men den är nedlagd och finns numer på Danderyd.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag håller med dig, men man upptäcker inte bieffekterna med en gång och det kan ta lång tid att bli av med.
Fler och bättre preventivmedel stödjer jag absolut. Givetvis för både män och kvinnor.
Det borde gå att utveckla så att vi har fler alternativ att välja mellan.

Hormonspiral is the shit!
Ingen mens, inga humörsvängningar, inga bieffekter. I love it.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
det går att "knyta upp" igen ... men du får pröjsa själv (tror doktorn nämnde nått på 70 lök)...... om man inte har "synnerliga själ" då pröjsar landstinget (vettefan om "kul med en sladdis till" e synnerligt själ :crash )

å glöm inte du får ett vackert (om än litet) ärr till å visa brudarna :tummenupp :)

"Knyta upp"... Man klipper av ca 10mm, knyter knut i båda ändar samt bränner ändarna.

Gör man detta skall man nog va på det klara med att det inte går att göra ogjort... Visst, det FINNS fall där det funkat men chansen är liiiiten.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det vart inte jag och bedövningen tog inte första gången så det blev 4ggr spruta i pungen. :crash

Eller rättare sagt, spruta genom pungen ned i ledaren (gjorde ont satan), fram med skalpellen och skära varpå jag upptäcker att bedövningen inte tog (ont satan) så i med ny spruta (ONT SAAATAN IGEN) och sen skära och funka.... Sen repeat på nästa. :död

Men läkarn va skön, när jag sa att jag kör hoj och har kraschat i hög fart på bana men att detta gjorde mig mer nervös så svarade han kort att "ja, men det var inte med pungen före". :)

Jag har funderat på att fixa mig som Carnivore. Är det någon mer som har gjort det som inte har så dåliga erfarenheter av ingreppet?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag har funderat på att fixa mig som Carnivore. Är det någon mer som har gjort det som inte har så dåliga erfarenheter av ingreppet?

Dåliga o dåliga... Var "bara" sprutan som var grejen... Kan absolut rekommendera det och på 20min är det klart.
Däremot kan jag rekommendera att raka pungen med hyvel istället för med deras trimmer... Kallt badrum = knottrig hud = mycket skärsår med trimmern. :död

Men när det var klart var jag nöjd överlag. :tummenupp

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Dåliga o dåliga... Var "bara" sprutan som var grejen... Kan absolut rekommendera det och på 20min är det klart.
Däremot kan jag rekommendera att raka pungen med hyvel istället för med deras trimmer... Kallt badrum = knottrig hud = mycket skärsår med trimmern. :död

Men när det var klart var jag nöjd överlag. :tummenupp

Fick du lämna ett prov efter ett tag för att kolla att det hade lyckats?

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping