ts, varför så negativ attityd?
du kan ju hämnas väldigt enkelt; barnet ska heta Tjing Tjong.
Sorry nu men jag fattar inte, har ni verkligen varit in och läst eller ställt frågor på familjeliv.se???
Som blivande förälder var jag in där och försökte förbereda mig men hittade mest tragiska människor som undrade hur många inkassobrev man får innan kronofogden kommer... eller om mannen är otrogen för att han jobbar sent... eller hur man kokar snabbmakaroner. Kan säga att jag gav upp den siten.
När sonen var 2 och det var dags för nästa knodd så gjorde jag ett nytt försök och se på fan, inget nytt under solen utan samma tragiska människor men med andra nick i stort sett.
Jag gjorde ytterligare ett försök med den sidan för nån månad sen... nu går jag in där nån gång ibland mest för att få mig ett gott skratt... maken till verklighetsfrånvarande människor är svårt att hitta.
Så nej, jag skulle nog vilja påstå att där om någonstans får du 90% skit och 10% användbart.
Varför inte Fuk Yo?
Var det hon i avataren?Jag har råkat ut för en tjej en gång som svor dyrt och heligt att jag inte behövde oroa mig för att hon skulle bli gravid. Efter någon månad så kändes det inte rätt för min del och talade om att jag ville gå vidare. Då bröt helvetet löst.. Hon var då tydligen gravid och hotade hej vilt med det.. Det var för att låsa fast mig i hennes liv helt enkelt.. I många fall så är det inte barnet dom är ute efter, utan ett desperat sätt att försöka låsa kvar mannen vid sig..
Var det hon i avataren?
Jag menar det, inte konstigt att hon blir skogstokig när han försöker dumpa henne!Hur tänkte du där?
Hon i avataren ser ju ut som alla tjejer i bra förhållanden. Tjejer behöver disciplin och tydliga regler, som med hundra och barn ungefär.
Kvinnor är sjuka, humanoida varelser man som man (dvs vi som har en skinntapp man dränerar överflödig vätska ur) gör bäst i att hålla oss långt ifrån. Jorden är överbefolkad med 3.000.000 människor så den mänskliga överlevnaden är inget ansvar vi har längre.
Min erfarenhet är att kvinnor, hur snygga de än är inte gör någon glad. Måste man ejakulera så runka för böfvulen. Att snärjla in en kvinna i sitt liv är vägen till undergång. Irrationella, egocentriska, korkade humanoider med lågt blodvärde pga mens. Varför I tells ya!
Kvinnor är sjuka, humanoida varelser man som man (dvs vi som har en skinntapp man dränerar överflödig vätska ur) gör bäst i att hålla oss långt ifrån. Jorden är överbefolkad med 3.000.000 människor så den mänskliga överlevnaden är inget ansvar vi har längre.
Min erfarenhet är att kvinnor, hur snygga de än är inte gör någon glad. Måste man ejakulera så runka för böfvulen. Att snärjla in en kvinna i sitt liv är vägen till undergång. Irrationella, egocentriska, korkade humanoider med lågt blodvärde pga mens. Varför I tells ya!
Så länge kvinnor har denna makt kommer jag aldrig acceptera jämlikhet mellan könen. Ska det vara jämställt ska det fan vara på alla plan. Oavsett vems kropp det är så kommer fostret lämna kroppen och förändra den andra partens liv för gott.
Fast de är ändå viktigt att poängtera att barnet är en del av kvinnans kropp, och ingen annan ska få ha kontroll över vad hon gör med den. Däremot borde man rättsligt kunna få fastställa att man som man inte vill ha barnet och därför inte ska bli betalningsskyldig.
Samtidigt är det svårt att veta vad som sagts innan om barnet, först kanske mannen ville ha det och ändrade sig. Då blir det vajsing i systemet. M.a.o. Det är ingen lätt fråga.
Har följt den här tråden ett tag nu klart det är skit att det finns kvinnor som utnyttjar killen för att bli gravid säger att de använder P-piller men inte gör det osv. Men det jag funderar mest över hur många killar som svarat INTe tycks tycka att det är deras ansvar att om man inte vill skaffa barn använda kondom????!!!!!! Vill ni inte ha barn ANVÄND KONDOM!!!!!! Annars håll käften å ta ert ansvar!!!! Eller missade ni biologin hur barn blir till?
Sen alla de kvinnor som håller på å försöker visa sin makt genom att inte låta killen delta i barnets liv fast de vill är otaksamma hyndor!!!
Ljuger du om preventivmedel, så får du ta konsekvenserna.
Helt själv.
Varsågod.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari