Mitt ex är gravid o vägrar göra abort

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
På nått sätt är det en intressant fråga, rent mänskligt och filosofiskt. För vi är fortfarande djur, och djur vill vidareproducera sig. Det är ju egentligen det som driver oss rent reptilmässigt att vilja ha sex.

Så rent filosofiskt är det intressant att vi vill ha sex utan att få barn. Självklart är det en njutning, men det är en njutning för att vi uppfyller vårat syfte; att reproducera oss.

Vi förökar oss gärna om någon annan tar hand om avkomman.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
På nått sätt är det en intressant fråga, rent mänskligt och filosofiskt. För vi är fortfarande djur, och djur vill vidareproducera sig. Det är ju egentligen det som driver oss rent reptilmässigt att vilja ha sex.

Så rent filosofiskt är det intressant att vi vill ha sex utan att få barn. Självklart är det en njutning, men det är en njutning för att vi uppfyller vårat syfte; att reproducera oss.

Vet inte med dig men jag njuter för att det rent fysiskt är skönt. :banana

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Alla ni som söker att kådisar är säkra har jävligt fel. Det kan bita rakt igenom både piller och kondomer, samtidigt.
Och ja, maktbalansen är jävligt skev i fallet med en part som inte vill ha barn. Jag är helt av åsikten att om en part vill ha barnet bör det inte ligga till någon last för den andra parten.
Vill man behålla barnet gör man det själv. Man blir själv ensam sörjande för försörjning och materiellt och mentalt välstånd.
Den ovilliga parten har i det läget inget alls att säga till om på något plan, alls.

Dock, Grattis till ts, om du blir far hoppas jag du får ett bra liv som förälder och en härlig unge.

Last edited:

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Alla ni som söker att kådisar är säkra har jävligt fel. Det kan bita rakt igenom både piller och kondomer, samtidigt.
Och ja, maktbalansen är jävligt skev i fallet med en part som inte vill ha barn. Jag är helt av åsikten att om en part vill ha barnet bör det inte ligga till någon last för den andra parten.
Vill man behålla barnet gör man det själv. Man blir själv ensam sörjande för försörjning och materiellt och mentalt välstånd.
Den ovilliga parten har i det läget inget alls att säga till om på något plan, alls.

Hur tänker du då när killen vill ha barn och inte tjejen?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Dock, Grattis till ts, om du blir far hoppas jag du får ett bra liv som förälder och en härlig unge.

Ingen har väl sagt att kondom är säkert, men då vet man om man riskerar att bli förälder eller inte.
En hel kondom simmar dom inte igenom.

Fast det är klart. Det kan finnas monsterspermier :crash

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Sådana här ämnen gör mig yr, jag håller hellre snotten i styr. En snabb och koncis handtralla minimerar bekymmer för oss alla.

Detta, mina damer och herrar vore en katastrof för undertecknad. Jag simmar hellre genom Berents hav med en död sill mellan tänderna är att jag bliver fader. Jag tror dock 100% på att det är lika underbart och enastående som föräldrar säger, men överlåter detta med glädje åt de motiverade föräldrarna.

I ärendet som tråden avhandlar vill jag säga att jag i detta fall känner med trådstartaren, men inser också att det finns flera nyanser i detta med ofrivilligt föräldraskap. Faktiskt tycker jag nog att det borde gå att liksom man kan skriva ett äktenskapsförord, borde gå att skriva någon form av barnkontrakt med sin partner. Det är ju en sak som både ekonomiskt, emotionellt och på livstid påverkar ens tillvaro. Ett husköp är ju en parentes i jämförelse.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ljuger du om preventivmedel, så får du ta konsekvenserna.
Helt själv.
Varsågod.

Ni är medvetna om att p-piller inte är 100% effektiva? Även om kvinnan sköter sig med dem till punkt & pricka?

Är det inte så att det är barnet som får ta konsekvenserna av att du inte vill pröjsa?

Man kan bli lurad på blocket, på gatan, på banken och av en partner eller ett engångsligg. Enda sättet att cara HELT säker som kille är att låra bli att pilla in den. Hyggligt säkert med kådis.

Blir det ett barn och tjejjen inte vill/pallar abort så får man tamejfaan bita ihop och göra vad man kan för barnets skull. Ungen är juh i alla lägen oskylig till sin uppkomst och att det blev som det blev.
Det vettefan, det var ju ett satan att han skulle simma så förbannat! :dummer

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ni är medvetna om att p-piller inte är 100% effektiva? Även om kvinnan sköter sig med dem till punkt & pricka?

Det vettefan, det var ju ett satan att han skulle simma så förbannat! :dummer

De väljer att bortse från det. Kvinnor är ondsinta amöbor som endast är satta till denna planet för att plåga de stackars försvarslösa männen. :näsblod

Man ska simma lugnt :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Fast det kanske finns de som vill ha barn någon gång :)
Vill man inte det finns det ingen anledning att inte genomföra denna operation :tummenupp

NAJ!!! Man kan fixa en kålunge om man vill. Det är bara att knipsa.

kaldocka.jpg

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det skulle verkligen behövas ett manligt P-piller. Dom vedervärdiga feministerna verkar förvisso vara emot det men förhoppningsvis kommer det nån gång iaf. Tycker det är konstigt att det inte forskas mer om det. Känns ju som en given succé ifall dom skulle komma på nåt som funkar bra och är utan bieffekter.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
vaffan , du ska väll bli GLAD över att bli farsa :va

"Min" äldsta var 10v "gammal" i magen när jag träffade mitt numera Ex (vi hängde ihop i 14 år å fick en gemensam till) .... den biologiska farsan till äldsta grabben svamlade åxå om abort å sånt men Exet blåvägrade och tänkte ta hand om barnet själv (sen ramlade jag in i hennes liv iofs... ) , ser ingen somhelst skillnad på "våra" barn .

Nädu , ta hand om knodden när den väl pluppar ut ..... varannan vecka funkar utmärkt ... bara jävla fjantar och nollor som inte vågar/vill/kan ta hand om sina avkommor , kan man göra barn (å e dum nog att inte använda kådis om man inte vill ha knodd) så ta för fan hand om ungen sedan istället för å böla :fakta

(och tar du det som en MAN och pappa så har du all rätt och lag på din sida , hon KAN inte dra till Kina utan och bli efterlyst för kidnappning)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
"Den utförs i lokalbedövning och tar 15-30 minuter."

De nämner inte att man får en spruta för den där lokalbedövningen genom pungen rakt ned i sädesledaren... TVÅ FUCKING GGR! :mad:

Visst, man kan ju räkna ut det själv... men ändå.

jag vart sövd :tummenupp ... bara be om det jue :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
jag vart sövd :tummenupp ... bara be om det jue :)

Det vart inte jag och bedövningen tog inte första gången så det blev 4ggr spruta i pungen. :crash

Eller rättare sagt, spruta genom pungen ned i ledaren (gjorde ont satan), fram med skalpellen och skära varpå jag upptäcker att bedövningen inte tog (ont satan) så i med ny spruta (ONT SAAATAN IGEN) och sen skära och funka.... Sen repeat på nästa. :död

Men läkarn va skön, när jag sa att jag kör hoj och har kraschat i hög fart på bana men att detta gjorde mig mer nervös så svarade han kort att "ja, men det var inte med pungen före". :)

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det skulle verkligen behövas ett manligt P-piller. Dom vedervärdiga feministerna verkar förvisso vara emot det men förhoppningsvis kommer det nån gång iaf. Tycker det är konstigt att det inte forskas mer om det. Känns ju som en given succé ifall dom skulle komma på nåt som funkar bra och är utan bieffekter.

Kan vi fixa p-piller till kvinnor utan bieffekter först? :rofl

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...