"Knyta upp"... Man klipper av ca 10mm, knyter knut i båda ändar samt bränner ändarna.
Gör man detta skall man nog va på det klara med att det inte går att göra ogjort... Visst, det FINNS fall där det funkat men chansen är liiiiten.
nja de vettefan .... då finns det nog två metoder , min vasektomi går att göra "ogjord" med ca 80% chans att den funkar igen .... fast den var inte heller 100% "säker" , men efter 3 "spotta i burken" tester så har jag bara 0.2% chans att bli pappa igen .... safe enough
Då gäller det alltså att se till att göra rätt version då, 0.2% känns som en alldeles för stor risk för mig? Finns inte en chans att jag skulle vilja återställa igen.
editerar... ska va 0.02% ... typ obefintlig
Nja, 1 gång på 5000. Gör du det varje dag så blir tjejen gravid 1 gång på 14 år i genomsnitt, så det kan väl vara OK.
Edit: Jag antar att det är din risk, sedan gäller det ju att tjejen är mottaglig just den gången.
Surt bara att den 1 gången kan komma första gången.
Jag vet, men 0.02% är ju mindre än 100% som gäller om man inte fixar sig.
Jag vet, men 0.02% är ju mindre än 100% som gäller om man inte fixar sig.
Edit: Men det är väl bäst att kolla om det finns 2 versioner och i så fall göra Carnivores version.
Själv är jag säker på att jag INTE vill uppleva småbarnsåren igen. Säg vad man vill men jag längtar till min och fruns vuxentid igen... Sladdis är en mardröm och skulle tragedin va framme så anser vi att man inte kan ersätta barn.
Låter hårt och kallt kanske, jag älskar mina söner över allt men småbarn igen finns inte på kartan.
Har följt den här tråden ett tag nu klart det är skit att det finns kvinnor som utnyttjar killen för att bli gravid säger att de använder P-piller men inte gör det osv. Men det jag funderar mest över hur många killar som svarat INTe tycks tycka att det är deras ansvar att om man inte vill skaffa barn använda kondom????!!!!!! Vill ni inte ha barn ANVÄND KONDOM!!!!!! Annars håll käften å ta ert ansvar!!!! Eller missade ni biologin hur barn blir till?
Sen alla de kvinnor som håller på å försöker visa sin makt genom att inte låta killen delta i barnets liv fast de vill är otaksamma hyndor!!!
Alla ljuger inte.
Tanter behöver väl inte preventivmedel...Hormonspiral is the shit!
Ingen mens, inga humörsvängningar, inga bieffekter. I love it.
Kvinnor är sjuka, humanoida varelser man som man (dvs vi som har en skinntapp man dränerar överflödig vätska ur) gör bäst i att hålla oss långt ifrån. Jorden är överbefolkad med 3.000.000 människor så den mänskliga överlevnaden är inget ansvar vi har längre.
Min erfarenhet är att kvinnor, hur snygga de än är inte gör någon glad. Måste man ejakulera så runka för böfvulen. Att snärjla in en kvinna i sitt liv är vägen till undergång. Irrationella, egocentriska, korkade humanoider med lågt blodvärde pga mens. Varför I tells ya!
Hormonspiral is the shit!
Ingen mens, inga humörsvängningar, inga bieffekter. I love it.
Tanter behöver väl inte preventivmedel...
Jafyfan .... bara ta en spruta i ballbenet känns ju "sisådär" .... ta upp det med läkaren bara vid ert första möte så bör det funka ... fördel om du e fullt frisk och vart sövd förrut .... har för mig min klipptes på Danderyd (eller var det Löwet ... kommer fan inte ihåg)
Får ta mig en funderare, alternativet är att vänta på den nya metoden. Decisions, decisions...
har du besämt dig att "nu får det faaan va nog med blöjbyten" .... så boka tid med en läkare , han kommer endå försöka övertala dig att inte göra vassen ... å fråga allt du kan och orkar och bestäm dig definitivt efter det mötet
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|