R1 T
Sänkt kompression
Har du trycksatt membranen . De måste trycksättas både på ovan sidan och undersidan. Om det är så att du har små hål igenom trottlarna som går till ovansidan på membranet och inte har trycksatt undersidan, så kommer trottlarna att stänga när du får laddtryck.lahi skrev:Testade en liten runda idag och hojen går inte vid positivt tryck!! Den bara spottar och fräser... går hyfsat utan tryck (skulle behöva en synkning). Jag fick för mig att jag hade gjort allt rätt men icke. Har ni några bra förslag på vad det kan bero på??? Även dåliga förslag går bra... bara jag får rätt på möget!
Lite info om hur jag har gjort:
Förgasarna är cv34r. Slangarna mellan förgasarna är tätade med epoxy (alltså inte i, utan som "smörjmedel" när jag tryckte på slangarna) Både soppaslangar och slangar till flottörhusventilation. Slangarna till flottörhusventilationen går till ett pitotrör i röret mellan ic och plenum, och slangen till bränsletrycksregulatorn går till plenumet. Alla anslutningar har slangklämmor. Detta borde ju fungera, tycker jag...
Så alla ni turbosnubbar här på SH, skriv!!!
Tacksam för svar...
R1 T
http://www.turbo-bike.net