Christopher
Bombrepa.se
Fina bilder, vad är det för modell? Kan den logga? Antar att det är svårt att hålla koll på mätaren medans man kör.
Man får med en programvara som heter Logworks till pc. Så om du har en laptop i ryggan kan den logga
Fina bilder, vad är det för modell? Kan den logga? Antar att det är svårt att hålla koll på mätaren medans man kör.
Man får med en programvara som heter Logworks till pc. Så om du har en laptop i ryggan kan den logga
Det kan vara att jag inte förstod min till fullo men den loggar väl inte lambdat i relation till varvet eller gaspådraget utan endast till tid
Ah juste, jag loggar ju via megasquirt på bilen och där går det ju att logga allt. sorry för OT.Det kan vara att jag inte förstod min till fullo men den loggar väl inte lambdat i relation till varvet eller gaspådraget utan endast till tid
Det kan vara att jag inte förstod min till fullo men den loggar väl inte lambdat i relation till varvet eller gaspådraget utan endast till tid
Ursäkta att jag knycker tråden lite.
Först!! Era jäkla uppviglare. Ni är skuld till att det ligger en turbo lite rör böjar och andra bra o ha grejor i mitt garage.
Så till allvaret.
Vad använder man som cirkulationspump när man har vattenkylt plenum?
Är det någon som har bilder på ett bra turbogrenrör till en gammal FZR?
Ursäkta att jag knycker tråden lite.
Först!! Era jäkla uppviglare. Ni är skuld till att det ligger en turbo lite rör böjar och andra bra o ha grejor i mitt garage.
Så till allvaret.
Vad använder man som cirkulationspump när man har vattenkylt plenum?
Är det någon som har bilder på ett bra turbogrenrör till en gammal FZR?
Spamar i tråden med min gammla Harris med FZR motor
Hittade inga bilder på grenröret dock
Ha ha, snygg tankdekor!
hej
var finns det kolvar som man inte behöver borra 1.5 mm
och jag behöver köpa en vevstaksbult till carrillio stakarna kanske har någon en liggande
nej nu ska motorn plockas isär o tvättas
Aj oj uj! Hoppas att du bara har tappat bort en av SPS multi-phase bultarna och inte dragit av en av dem - isf bör du byta ut alla bultarna.
hej när jag fick stakarna så var det någon som varit o svarvat av lite på skallen på en av dom
Tänkte just det
Är du säker på att det inte är gjort för att inte ta i kopplingskorg vid rotation
Så fick man alltid göra på FZR 1000
Värt att kolla
peter de ska la vara du som en sån go gubbe,ska kolla det pronto
motorn isär plockad allt såg riktigt fint ut,i förbränningsrummen,inget sot under kolvringarna,inga konstiga förslitningar på vev lager.eller i cylinder loppen
jag ska nog inte byta kolvar dom såg så fina ut så det blir bara nya ringar med honing,hittade oxå lite bajs i oljesilen
sen det konstiga det såg ut som vissa drev var cuttade redan jag försökte ta kort nära men det blev bara kass skärpa,nån som vet hur det ser ut orginal.
hörs imon
hej
idag tog jag kolvarna till jobbet för att väga dom på våran finvåg som vi väger färg på,tänkte att det kanske behöver balanseras lite men
1 kolv 274,6
2 kolv 274,5
3 kolv 274,6
4 kolv 274,3
jaha då vet man det ingen att göra med dom alltså
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |