Cha. Ni som åker så mycket grus/terräng åkning. Varför åker ni XT/R när man skulle kunna gränsla en WRF 450? Den är ju anpassad för tuffare körning, och funkar kanon på vägen oxå, det vet jag.
Är det topphstigheten på landsväg det hänger på, eller?
(eller går det inte att köpa WRF 450 vägreggad nu för tiden)
Ska O2optimizer användas när man har lamba inkopplat och eliminator om du inte har lamba eller är jag helt ute o seglar? Jag tänkte montera metal-mule system o tror inte det var lamdauttag på det , har även PC5. Nån som har mappning för MM-system o DNA stage2 filter?
Ha det gött , Roffe
Är det hjulen på blocket du tänkte på? Jag köpte ett beg bakhjul ifrån en skrot inkl ryckutjämnare & skiva för 2000:-. Jag kör med metal mule hasplåt dock 2-1 system men hasplåten är tjock så inga problem att lyfta. Har rensat min andra fälg så jag har lämnat bort det för om ekring till 18 fälgbana. Har fått klart min styrpinne men väntar då jag har fått nys om en svart WP gaffel. Om jag vinner den så kommer jag ha en WP 48mm inkl krona & 4-kolvsok till salu. Kommer även lägga upp info hur man skall modda styrpinnen alt köper man en beg styrkrona ifrån skroten å moddar den.
Jag gav nyligen 1100 kr ink. frakt för ett bakhjul ink slang och däck från engelska e-bay. Köpte bromsskiva för 290 kr från Kina. Flenige MC-skrot ville ha 2500 + 200 i frakt för framhjul ink. skiva, slang och däck. Jag hostade upp dom stålarna också...
Ja, även om det inte är köpläge just nu pga andra uppgraderingar. Försöker bilda mig en uppfattning om pris primärt. Han ville ha 5k + frakt för fram + bak inkl bromsskiva fram (vilket jag antar alltså innebär ingen skiva, ryckutjämnare eller drev bak). Ett par isdäck inför nästa säsong vore ju nice.
Vad söker du på då för att få fram hjul till xt, räcker det m xt wheels i sökrutan?
Han ville ha 300 för blinkers & 200:-/st för kylarvingar & 200-: i frakt glöm det sa jag det får bli KTM blinkers å kylarvingar har jag i reserv m bra att ha fler. Du får kolla om det är inkl.
300 för blinkers? Det är ju vad dom kostar nya:
http://www.off-the-road.de/Other-bi...rs.html?listtype=search&searchparam=indicator
Vet inte hur det är med motstånd. Har noll koll på el...
Måste man inte ha motstånd eller är det fixat i blinkers, Deras LED bakhjul orig verkar funka utan mod!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|