Om man missar spåret som Pol gjorde får man nog räkna med att någon är där och ge fan i att bryta sig in igen...
Tror nog att även Binder är styrd till WP, det skulle förvåna mig mycket om KTM tillät andra prylar i satellitteamet.Och Brad Binder vinner på Indiska frjädringskomponenter eller är det bara Indiska dekaler och det vanliga innehållet ?
Stor tumme upp för Binder och lika stor tumme ner för Race Direction. Kan man numera lägga ner sin egen cykel på någon som redan har spåret för att få honom bestraffad...?
Ja, när kommentatorerna försökte att förklara logiken med att ett mjukt däck spinner mindre och därmed klarar cirkusens längsta bana med rätt tilltufsad asfalt i 40-gradig värme bättre, någonstans där tappade i alla fall jag tråden...Ett av det märkligaste GP jag någonsin varit på och ännu märkligare beslut av ett antal förare såväl som chefsmekaniker...
...En stor del av resultatet kan i vanlig ordning förklaras utifrån däckvalet (finns öppet och offentligt i resultatlistan för de som själva vill kolla). Men inte riktigt allt, så Binder såväl som Österrikarna har onekligen hittat något som fungerar under dessa förhållanden.
Stor tumme upp för Binder och lika stor tumme ner för Race Direction. Kan man numera lägga ner sin egen cykel på någon som redan har spåret för att få honom bestraffad...?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|