Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Bättre det än bowlingkäglor
Men vaffan...jag menade ju käglor.!!
Mitt åt.
Bättre det än bowlingkäglor
Du brukar ju gnälla på mig att jag uttalar mig så tvärsäkert så jag ville bara påpeka att du också kastar spjut i tältet iblandHaha, ja. Precis som om dina expertutlåtande vore rätt Alla har rätt till en åsikt, även du!
Strax efter ser det ut så här där då Sic innan legat bakom Peddo men bromsar senare för att göra en ytterrökare
Vart skulle den lille Spanjoren ta vägen?
Är det nån som tar dina inlägg på allvar? Var det inte rossi som såg ut som en föredetting?
Kolla dig i spegeln så har du en föredetting där.
Ja det händer ju inte alltför ofta....och ändå åkte han ifrån grin-olle på yamman.
Har du svårt att förstå att Rossi sitter på en för honom ny hoj? Att de kört 4 race? Att de håller på och utvecklar den för fullt? Att Hondan är läskigt bra i år? Att han körde ifrån Grin-Jörgen och Spisen igår?Är det svårt att acceptera för dig att han inte presterar lika bra som tidigare?
Så lorenzo är en föredetting nu efter helgens race ?Ang föredetting
Ordet betecknar ofta en person som tidigare varit lyckad och/eller uppmärksammad inom sitt område men som inte längre presterar lika bra eller som inte får samma uppmärksamhet som tidigare.
Det krävdes att en kraschade ut och den andra fick en drive-through för att hamna på pallen.
Jo, ungefär samma som när Hayden tog sin titel. Same old discusion.
YAMMA RÅÅÅÅ!?!? Jag vill prata om varför Yamaharnannanana verkar prestera så dåligt i år. Klubban sa i någon intervju att den inte var lika stabil fram längre. Varför inte? Vad har dom fått istället? Crussschlovv kvalade ju grymt iofs. Oväntat skitbra faktiskt.
Varför presterar Spiesen så uselt? Är Yamma ORDENTLIGT på dekis eller är det tillfälligt? Är det Honda som är så vansinnigt mycket bättre till i år som gör skillnaden?
Klubban har iofs kommit 1-2-1-4 hittills om jag kommer ihåg rätt iofs, det kanske inte är något fel på Yamma utan Spies?
Är det någon som tar dina muppinlägg på allvar?
Strax efter ser det ut så här där då Sic innan legat bakom Peddo men bromsar senare för att göra en ytterrökare
Vart skulle den lille Spanjoren ta vägen?
YAMMA RÅÅÅÅ!?!? Jag vill prata om varför Yamaharnannanana verkar prestera så dåligt i år. Klubban sa i någon intervju att den inte var lika stabil fram längre. Varför inte? Vad har dom fått istället? Crussschlovv kvalade ju grymt iofs. Oväntat skitbra faktiskt.
Varför presterar Spiesen så uselt? Är Yamma ORDENTLIGT på dekis eller är det tillfälligt? Är det Honda som är så vansinnigt mycket bättre till i år som gör skillnaden?
Klubban har iofs kommit 1-2-1-4 hittills om jag kommer ihåg rätt iofs, det kanske inte är något fel på Yamma utan Spies?
Ja, konstigt att Spies på "fAAAcTOriii" inte kan köra bättre än så här! Han var ju så jäkla med förra året på "sämre" material.YAMMA RÅÅÅÅ!?!? Jag vill prata om varför Yamaharnannanana verkar prestera så dåligt i år. Klubban sa i någon intervju att den inte var lika stabil fram längre. Varför inte? Vad har dom fått istället? Crussschlovv kvalade ju grymt iofs. Oväntat skitbra faktiskt.
Om dom hade legat exakt lika vid nedläggspunkten hade Simoncelli inte ens kunnat lägga ner framför Dani. Simoncelli måste ha varit före för att dom ens skulle komma så långt in i böjen som dom gjorde. Race incident.
Ja, konstigt att Spies på "fAAAcTOriii" inte kan köra bättre än så här! Han var ju så jäkla med förra året på "sämre" material.
Vilket skitsnack!Det krävdes att en kraschade ut och den andra fick en drive-through för att hamna på pallen.
Men vem orskar det? Simoncelli. Han hade kunnat gjort omkörningen på ett annat ställe, säkrare, bättre med mindre risk för kontakt. Han la sig framför pedrosa i hans linje utan att pedrosa kunde ändra sin linje och klippte hans framhjul vilket är bevis för det jag skrev innan. Race-inciden? kanske. Idiotiskt gjort av simoncelli? Ja.
Släpp det där nu
Vilket skitsnack!
När jag tävlade kom jag inte på pallen ett enda race när jag kraschat ut i sandfållan!!
På pallen kommer de som kör fort men håller sig inom gränserna.
De som lärt sig var gränsen går komer i mål.
Står man i bollhavet och glor kommer man inte i mål, så är det!
Jahaja!MC-doktorn syftar på att Pedrosa kraschade.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|