Hej !
Ursäkta om jag låter sarkastisk eller så, Men det verkar som du saknar lite känslor, Att döma av ditt uttalande.
Känslorna i depån vi har nu i GP återspeglas på banan genom tokkörning och vilda satsningar. Sånt som jag gillar iaf. Blir mkt högre intensitet i körningen helt enkelt.
Schack och biljard t ex, Där finns det inga känslor och en jävla massa taktik och strategi. Kanske passar dig bättre än Motogp 2011.
Hade det varit tillåtet med bitch-slapping i schack hade jag kollat på det. Jag lovar.
mvh
Känslor saknar jag inte, blir tokglad när det går bra för mina favoriter
Det är denna fascination för negativa känslor som vi ser i dagens media som jag inte riktigt förstår mig på.
Mindre konflikter i depån och förarna kan fokusera mer på att utveckla sin körning. Klart att man kan bli förbannad, men ser inte något konstruktivt med att hålla på att gnabbas med andra förare. Jag vill som sagt titta på racing, inte någon dokusåpa.
Schack och biljard? Nja, inte min kopp te
om det inte står något om motorer i reglerna är det inte en sport för mig
Men varför hade schack varit mer intressant om det varit en fullkontaktsport? Kan man inte bara njuta av dom inblandades skicklighet i det dom gör utan att behöva krydda det med bråk?
Tokkörning och vilda satsningar leder inte alltför sällan till skadade förare, något som vi haft nog av under några säsonger nu. När ska vi få ett startfält där alla kan ge 100% och skador inte begränsar deras prestation?
Tänk ett startfält med Rossi, Stoner, Pedrosa mfl helt skadefria. Vilka bataljer vi hade fått se! Det hade varit mycket roligare än att se förarna tappa tempo efter halva loppet, som så ofta händer idag.