Motionärsklass i roadracing!

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Var fullt där jag tänkte ställa så står utefter huvudgatan som leder till baksidan av depåboxarna.
Kör endurance i morgon vårt lag heter SMC Väst.... vi hade liksom noll fantasi :confused:
Vi har nummer 29 på våra cyklar om några vill följa oss.
Efter race åker det gröna på och siffror som kräver att man kör som en gud....#46 :hihi

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
...Fast jag skulle gärna vilja ta en bild på er när Ulvhamne står på griden med dig bredvid i bikini som paraplybrewd. Det skulle jag kunna använda som bevis för att andras flickvänner/fruar/älskarinnor minsann ställer upp för sina märkliga män. För innerst inne lever vi väl alla på drömmen om att en gång få en alldeles egen paraplybrewd/-boy...? :rolleyes:

Jag hoppas att vi kan bjuda på underhållning och inte bara kaosartat runtfarande på Gelleråsen mellan viftande svarta flaggor... :hihi

Får jag för tävlingsledningen så står jag där med paraflaxet i högsta hugg. Verkar ju vara sjukt mariga regler hitan och ditan och jag har inte hört något om flax eller kex på griden? Man kanske får hålla sig i depåområdet bara då?
Bikini är få som sett mig i så den lämnar jag hemma. Sen blir det den fetaste depåflickan sporten någonsin skådat men det får jag bjuda på.

Kex med flax på väg till Gåsen strax :tuttar

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Jag kommer nån gång på fredagskvällen. Jobb på dagen... Nummer 111 i speedster cup. En risig gammal härk till R6. Vit och svart. Svart MX24-tält.
Ska jag alltså behöva ta med en öl till PeterR1 med då. :hihi

Kikar gärna förbi på torsdag, Marcus_A.
Missar nog endurance-loppet, hade varit kul att se.

Mitt depåtält är lika grönt som nummerplåtsfärgen i Speedster Cup, tyckte det kunde passa:lol
Jag kör en vit/svart Fireblade med nummer 11.
Jag ska nog hitta dig, PeteR1:hej

Nr 11 och 111, coolt! Får jag använda 1111 nästa år då? :)
Önskar jag kunde joina eder som depåsupport, men det är lite svårt att få igenom då jag varit själv i Frankrike i 10 dgr.. Är det olagligt att bara kidnappa lill-Marc över helgen...?

Lill-Marc.jpg

Last edited:

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Ytterligare ett steg avklarat i min ondskefulla plan att införa R1 som Team Black Mambas laghoj. Nu skall jag bara se till att CAD-Ludde inte lyckas lösa sina bromsproblem... Muahahahaha! :brynad

Har kört en hel bandag utan ofrivilliga tvärnitar, så det funkar nog nu... tror jag... men ligg inte för nära bakom...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati