Motionärsklass i roadracing!

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Var fullt där jag tänkte ställa så står utefter huvudgatan som leder till baksidan av depåboxarna.
Kör endurance i morgon vårt lag heter SMC Väst.... vi hade liksom noll fantasi :confused:
Vi har nummer 29 på våra cyklar om några vill följa oss.
Efter race åker det gröna på och siffror som kräver att man kör som en gud....#46 :hihi

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
...Fast jag skulle gärna vilja ta en bild på er när Ulvhamne står på griden med dig bredvid i bikini som paraplybrewd. Det skulle jag kunna använda som bevis för att andras flickvänner/fruar/älskarinnor minsann ställer upp för sina märkliga män. För innerst inne lever vi väl alla på drömmen om att en gång få en alldeles egen paraplybrewd/-boy...? :rolleyes:

Jag hoppas att vi kan bjuda på underhållning och inte bara kaosartat runtfarande på Gelleråsen mellan viftande svarta flaggor... :hihi

Får jag för tävlingsledningen så står jag där med paraflaxet i högsta hugg. Verkar ju vara sjukt mariga regler hitan och ditan och jag har inte hört något om flax eller kex på griden? Man kanske får hålla sig i depåområdet bara då?
Bikini är få som sett mig i så den lämnar jag hemma. Sen blir det den fetaste depåflickan sporten någonsin skådat men det får jag bjuda på.

Kex med flax på väg till Gåsen strax :tuttar

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Jag kommer nån gång på fredagskvällen. Jobb på dagen... Nummer 111 i speedster cup. En risig gammal härk till R6. Vit och svart. Svart MX24-tält.
Ska jag alltså behöva ta med en öl till PeterR1 med då. :hihi

Kikar gärna förbi på torsdag, Marcus_A.
Missar nog endurance-loppet, hade varit kul att se.

Mitt depåtält är lika grönt som nummerplåtsfärgen i Speedster Cup, tyckte det kunde passa:lol
Jag kör en vit/svart Fireblade med nummer 11.
Jag ska nog hitta dig, PeteR1:hej

Nr 11 och 111, coolt! Får jag använda 1111 nästa år då? :)
Önskar jag kunde joina eder som depåsupport, men det är lite svårt att få igenom då jag varit själv i Frankrike i 10 dgr.. Är det olagligt att bara kidnappa lill-Marc över helgen...?

Lill-Marc.jpg

Last edited:

CAD-Ludde

Ny medlem
Gick med
19 May 2010
Hoj
S1000 RR, Yamaha R1
Ytterligare ett steg avklarat i min ondskefulla plan att införa R1 som Team Black Mambas laghoj. Nu skall jag bara se till att CAD-Ludde inte lyckas lösa sina bromsproblem... Muahahahaha! :brynad

Har kört en hel bandag utan ofrivilliga tvärnitar, så det funkar nog nu... tror jag... men ligg inte för nära bakom...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning