Att Crash.net och flera tycker det är ett av de största misstagen i historien betyder ju inte att det inte är en race incident. En race incident är ju misstag. Det var ju inget överlagt anfall med enda tanken att ta ut Hayden.sandstream skrev:2542261Dani Pedrosa has made one of the biggest mistakes ever seen in modern motorcycle grand prix racing - smashing into team-mate Nicky Hayden early in the Portuguese Grand Prix and destroying the American's world championship lead.
http://www.crash.net/news_View~t~Pe...ate--title-leader-Hayden-~cid~6~id~138990.htm
Vad yrrar de om, en helt vanlig race incident
Ska man moderera alla som använder öknamn på förare så skulle jag inte få göra annat än göra det. Har inte riktigt tid för det.sandstream skrev:2542278Att använda nedsättande könsord för någon man tycker illa om passar bra på norra stå eller annan valfri svensk hockey- eller fotbollsläktare.
I ett någorlunda civiliserat racingforum tycker jag personligen inte att det hör hemma men det är Gustav som modererar, inte jag.
Vad är en race incident då om inte det där är det?valmers skrev:2542346Otroligt tråkigt att se en mängd glädjeyttringar över att en förare torpederats och kraschat. Många av er tävlar dessutom själva. Beklämmande.
Pedrosa gjorde bort sig. Race incident? Jo tjenare. Hade det inte varit teamkompisen tillika VM-ledaren han torpederat hade protesten varit inlämnad innan han tagit sig ur bollhavet.
Att det blir extra klantigt för att det var Hayden som han tog ut är en annan sak. Tom Hayden säger ju det i intervjun på MotoGP.com. "Ít´s racing. Anything can happen."
Last edited: