GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jag sätter emot allt jag har på att du har felJ.Andersson skrev:2559369Pedrosa tar hem skiten 2007.
Jag sätter emot allt jag har på att du har felJ.Andersson skrev:2559369Pedrosa tar hem skiten 2007.
Bingo skrev:2559458Sansa sig nu, valmers. Hayden behöver inte vara en emotionellt handikappad idiot bara för att han inte bad om hjälp. Han kanske tänkte göra det men helt enkelt glömde. Sånt händer i de bästa familjer.
Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?Bingo skrev:2559458Sansa sig nu, valmers. Hayden behöver inte vara en emotionellt handikappad idiot bara för att han inte bad om hjälp. Han kanske tänkte göra det men helt enkelt glömde. Sånt händer i de bästa familjer.
Läs på alla RR-sajter. Vem som anses som idiot och vem som anses vara offret råder det knappast några tvivel om. Att talibanerna på SH har rakt motsatt uppfattning är mest löjligt.Nyteknik skrev:2561004Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?
Nyteknik skrev:2561004Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?
"Opinions are like assholes. Everybody´s got one."valmers skrev:2561017Läs på alla RR-sajter. Vem som anses som idiot och vem som anses vara offret råder det knappast några tvivel om.
"Läs på alla RR-sajter." Ursäkta, men hur gammal är du?khmervalmers skrev:2561017Läs på alla RR-sajter. Vem som anses som idiot och vem som anses vara offret råder det knappast några tvivel om. Att talibanerna på SH har rakt motsatt uppfattning är mest löjligt.
Läs alla initierades kommentarer. Dessa hittar man på etablerade RR-sajter. Exempelvis Toby Moodys krönika.Bingo skrev:2561393"Läs på alla RR-sajter." Ursäkta, men hur gammal är du?
Idioten är du och offret är vi andra, vi som läser dina löjliga inlägg. Okej?
Otroligt att en vuxen man kan bli så upprörd över nåt han sett på TV. Du borde verkligen gå ut och träffa lite folk
Okej, du anser inte att Tody Moody är initierad? Inte crash.net? Inte superbikeplanet.com? Inte eurosport.com? Fast du har väl självfallet kunskapen att komma med insiktsfulla kommentarer till Pedrosas torpedering av Hayden?Bingo skrev:2561411
Jag har nog mer sympatier för Hayden nu än innan Estoril.Nyteknik skrev:2561004Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?
Elake Måns får understöd av Bill&Bull.sandstream skrev:2561520Jag har nog mer sympatier för Hayden nu än innan Estoril.
Gillar inte när någon förstör för någon annan genom ett sanslöst korkat beslut (om hans teflonhjärna nu han med att tänka).
@Bingo: Trodde du visste vem som var förstförare i HRC och som driver utvecklingen framåt.
Att Butter inte vara kapabel till det ter sig mer och mer självklart för oss som följer loppen regelbundet.
sandstream skrev:2561520Jag har nog mer sympatier för Hayden nu än innan Estoril.
Gillar inte när någon förstör för någon annan genom ett sanslöst korkat beslut (om hans teflonhjärna nu han med att tänka).
sandstream skrev:2561520
Att Butter inte vara kapabel till det ter sig mer och mer självklart för oss som följer loppen regelbundet.
Precis som Pella Svanlös verkar du också sakna någotNyteknik skrev:2561585Elake Måns får understöd av Bill&Bull.
Det tycker jag också och det är synd att du inte sett/minns vem som brukar skriva så.gthyni skrev:de flesta som diskuterar här följer nog loppen regelbundet, de ser kanske t o m racen då du och valmers kokar kaffe, därför blir det ganska dumdrygt att skriva så.
sandstream skrev:2561698
Det tycker jag också och det är synd att du inte sett/minns vem som brukar skriva så.
Dr.Bike skrev:2561735Kivas inte så mycket pojkar!
Nja, det var väl Butter som stod för pulvriserandet.NisseHt skrev:2561786Precis! Repsolteamet pulvriserade sig själva...
Nej, det är vår vän Pelle Svanslös som brukar skriva det.gthyni skrev:det var väl inte jag?
Oooh, kan du italienska? Kan jag få ta på dig? Få en autograf?gthyni skrev:2561683vilken tur att alla initierade siter är på engelska så valmers kan läsa dem alla
Ja, för mopperacen ger ju massvis med information om MotoGP och förarna där. Att jag inte tänkte på det.gthyni skrev:2561683de flesta som diskuterar här följer nog loppen regelbundet, de ser kanske t o m racen då du och valmers kokar kaffe, därför blir det ganska dumdrygt att skriva så.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|