Moto GP Estoril -2006

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Bingo skrev:
2559458 Sansa sig nu, valmers. Hayden behöver inte vara en emotionellt handikappad idiot bara för att han inte bad om hjälp. Han kanske tänkte göra det men helt enkelt glömde. Sånt händer i de bästa familjer.
:rofl

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Bingo skrev:
2559458 Sansa sig nu, valmers. Hayden behöver inte vara en emotionellt handikappad idiot bara för att han inte bad om hjälp. Han kanske tänkte göra det men helt enkelt glömde. Sånt händer i de bästa familjer.
Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?

:tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
2561004 Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?

Läs på alla RR-sajter. Vem som anses som idiot och vem som anses vara offret råder det knappast några tvivel om. Att talibanerna på SH har rakt motsatt uppfattning är mest löjligt.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
valmers skrev:
2561017 Läs på alla RR-sajter. Vem som anses som idiot och vem som anses vara offret råder det knappast några tvivel om.
"Opinions are like assholes. Everybody´s got one."
Dirty Harry

Ju mer kunniga de som tycker något är desto mindre benägna är de att tycka att någon var varken idiot eller offer. Kenny Roberts t.ex. Men det är klart, han är väl bara en pinsam föredetting från moppetiden som saknar koll.

- I suppose you can look at it from a number of perspectives: "Hey, that's racing," or, "Yeah, there should have been team orders," or maybe even, "Dani just messed up." The press over here's come out today and said that Nicky shut off too early, or put on the brakes too early. So I'm sure there's going to be a lot of controversy either way.

http://www.superbikeplanet.com/2006/Oct/061020-kr.htm

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
khmervalmers skrev:
2561017 Läs på alla RR-sajter. Vem som anses som idiot och vem som anses vara offret råder det knappast några tvivel om. Att talibanerna på SH har rakt motsatt uppfattning är mest löjligt.
"Läs på alla RR-sajter." Ursäkta, men hur gammal är du? :rolleyes:

Idioten är du och offret är vi andra, vi som läser dina löjliga inlägg. Okej?

Otroligt att en vuxen man kan bli så upprörd över nåt han sett på TV. Du borde verkligen gå ut och träffa lite folk :lol

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
2561393 "Läs på alla RR-sajter." Ursäkta, men hur gammal är du? :rolleyes:

Idioten är du och offret är vi andra, vi som läser dina löjliga inlägg. Okej?

Otroligt att en vuxen man kan bli så upprörd över nåt han sett på TV. Du borde verkligen gå ut och träffa lite folk :lol
Läs alla initierades kommentarer. Dessa hittar man på etablerade RR-sajter. Exempelvis Toby Moodys krönika.

Förstod du nu?

Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
2561405 Läs alla initierades kommentarer. Dessa hittar man på etablerade RR-sajter. Förstod du nu?
:trött :trött :trött

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
Okej, du anser inte att Tody Moody är initierad? Inte crash.net? Inte superbikeplanet.com? Inte eurosport.com? Fast du har väl självfallet kunskapen att komma med insiktsfulla kommentarer till Pedrosas torpedering av Hayden?

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
2561004 Någon mer än jag som tycker att Valmers verkar lite ensam i sina djupa sympatier för Hayden efter Estoril?
Jag har nog mer sympatier för Hayden nu än innan Estoril.
Gillar inte när någon förstör för någon annan genom ett sanslöst korkat beslut (om hans teflonhjärna nu han med att tänka).

@Bingo: Trodde du visste vem som var förstförare i HRC och som driver utvecklingen framåt.
Att Butter inte vara kapabel till det ter sig mer och mer självklart för oss som följer loppen regelbundet.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
sandstream skrev:
2561520 Jag har nog mer sympatier för Hayden nu än innan Estoril.
Gillar inte när någon förstör för någon annan genom ett sanslöst korkat beslut (om hans teflonhjärna nu han med att tänka).

@Bingo: Trodde du visste vem som var förstförare i HRC och som driver utvecklingen framåt.
Att Butter inte vara kapabel till det ter sig mer och mer självklart för oss som följer loppen regelbundet.
Elake Måns får understöd av Bill&Bull.

:D :dummer

madmagnus

metal fabricator
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
Kawasaki kz440
sandstream skrev:
2561520 Jag har nog mer sympatier för Hayden nu än innan Estoril.

appropå teflonhjärna :D

saxat från motogpnews:

And if Dani is a robot, which I believe he is, then he was downloaded with the latest 'Crashout XP' software to complete this task.

Last edited:

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
vilken tur att alla initierade siter är på engelska så valmers kan läsa dem alla

sandstream skrev:
2561520

de flesta som diskuterar här följer nog loppen regelbundet, de ser kanske t o m racen då du och valmers kokar kaffe, därför blir det ganska dumdrygt att skriva så.

Last edited:

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
2561585 Elake Måns får understöd av Bill&Bull.
:D :dummer
Precis som Pella Svanlös verkar du också sakna något :rolleyes:

gthyni skrev:
de flesta som diskuterar här följer nog loppen regelbundet, de ser kanske t o m racen då du och valmers kokar kaffe, därför blir det ganska dumdrygt att skriva så.
Det tycker jag också och det är synd att du inte sett/minns vem som brukar skriva så.

Last edited:

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
sandstream skrev:
2561698
Det tycker jag också och det är synd att du inte sett/minns vem som brukar skriva så.

äsch, saker som sagts i internet-forum glömmer man lätt,
livet är för kort och huvud för litet för att älta sånt.

det var väl inte jag? :pannkyss

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Dr.Bike skrev:
2561735 Kivas inte så mycket pojkar!

Precis! Repsolteamet pulvriserade sig själva och Yamaha går mot sin tredje raka seger, kan det bli bättre, ja möjligen om vi får en exakt favorit i repris nästa lopp :tungan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
gthyni skrev:
2561683 vilken tur att alla initierade siter är på engelska så valmers kan läsa dem alla
Oooh, kan du italienska? Kan jag få ta på dig? Få en autograf?
gthyni skrev:
2561683 de flesta som diskuterar här följer nog loppen regelbundet, de ser kanske t o m racen då du och valmers kokar kaffe, därför blir det ganska dumdrygt att skriva så.
Ja, för mopperacen ger ju massvis med information om MotoGP och förarna där. Att jag inte tänkte på det.

Att se VM i slipstreaming har aldrig tilltalat mig.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024