Om man vill vara lite näsvis skulle man kunna fråga vart alla Rossi-fans, som ylade i tråden efter Qatar, har tagit vägen?
"Problemet" är att hojen har utvecklats sedan han körde den sist och det finns en annan kille som kan köra hojen ännu bättre än Rossi.Nja, vi är här i bakgrunden och väntar på att han ska vakna på hojen han har varit utan i 2 säsonger.
Om man vill vara lite näsvis skulle man kunna fråga vart alla Rossi-fans, som ylade i tråden efter Qatar, har tagit vägen?
Ja e här!Den ack så tidigare eminente Rossi måste vara slut, om inte dagens 4:e plats cementerar detta faktum så vet jag inte vad som gör det. Detta är jag tämligen så säker på efter 3 race, jag menar, vart är alla hans SH-fans?
Som Rossi-fan blir man inte direkt upphetsad av en 4:e plats men jag gissar att du studsade i soffan av glädje när din idol körde in på en grym 7:e plats, 25 sekunder efter PedrosaOm man vill vara lite näsvis skulle man kunna fråga vart alla Rossi-fans, som ylade i tråden efter Qatar, har tagit vägen?
Problemet just nu verkar vara att Lorenzo och Yamaha inte lyckats hänga med Pedrosa och Honda i utvecklingen. Vi får hoppas att Rossi och JB kan få dem på rätt spår igen"Problemet" är att hojen har utvecklats sedan han körde den sist och det finns en annan kille som kan köra hojen ännu bättre än Rossi.
Jag hoppas att Doktorn är tillbaka, men jag tror det blir Honda, Honda, Yamaha på pallen och yamman styrs inte av Rossi.
Nej verkligen inte, men han är konstant efter sin team-kamrat.Här är en!!
Väntar tålmodigt på den riktiga fullträffen. Än så länge har han ju tyvärr bara visat hur slut han är; Att bli 2:a, 6:a och 4:a skiter ju vem som helst ur sig bara sådär...
Så du menar att Ducati-motorcykeln har mer kapacitet än så nu? När Rossi och hans ingenjör, trots febrilt skruvande i 80 sekunder, endast presterade 6-7-platser skrek du dig hes över motorcykelns tillkortakommanden.P€RRA;5796994 skrev:Som Rossi-fan blir man inte direkt upphetsad av en 4:e plats men jag gissar att du studsade i soffan av glädje när din idol körde in på en grym 7:e plats, 25 sekunder efter Pedrosa
Problemet just nu verkar vara att Lorenzo och Yamaha inte lyckats hänga med Pedrosa och Honda i utvecklingen. Vi får hoppas att Rossi och JB kan få dem på rätt spår igen
Rossis segrar?Det kommer, det kommer...
Rossis segrar?
Det finns verkligen ingenting som tyder på det. Jerez är en av Rossis favoritbanor och han klarar ändå inte av att vara i närheten av täten. Han uppger heller inga materiella problem, utan bara:
”I was with the top group but unfortunately I was not fast enough to stay with the top three. Lap by lap the gap was bigger so I think we have some work to do.”
Har du redan glömt vad du skrev? Du undrade vart Rossi-fansen var och jag svarade att de knappast hetsar upp sig över en 4:e plats på samma sätt som ett Hayden-fan hade gjort.Så du menar att Ducati-motorcykeln har mer kapacitet än så nu? När Rossi och hans ingenjör, trots febrilt skruvande i 80 sekunder, endast presterade 6-7-platser skrek du dig hes över motorcykelns tillkortakommanden.
Rossi sitter på fabriksmaterial som hans teamkamrat vinner race på. Han underpresterar och är garanterat mycket medveten om det.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|