Redan efter tre–fyra varv är det uppenbart att Rossi ÄR SLUT.
MARQUEZ!!!
Kontrovers!
Lika fult som Rossi på Gibernau och man var väl inte förvånad direkt...
Grymt imponerande av Pedrosa dock!
MM, vilken hjälte. Låt diskussionen börja.
Visst är Lorenzo alldeles för långt ut till höger och öppnar dörren men jag gillar inte omkörningar som går ut på att man knuffas. Vi tycker olika helt enkelt, jag anar att du ogillar Lorenzo en del också.Vaddå fult, är man så jävla dum att man öpppnar dörren på vidgavel, eller ja, porten närmare bestämt i det här fallet när han vet att han har en hormonstinn 20 åring flåsandes i arslet ja då får jlo fan skylla sig själv, välkommen in liksom, ungefär som när man vet att jehovas knackar på, precis, du öppnar inte alls hur mkt dom än knackar på!
Uppenbarligen inte. Pedrosa vinner ju race och efter tre race ligger han 3 poäng efter serieledaren.Pedrosa är slut?? eller?
daniz skrev:Intressant att MM ber om ursäkt och att Lorenzo inte kommenterar omkörningen.
När jag tittar på repriserna ser det helt klart ut som att Lorenzo ser Marquez men väljer att svänga in ändå. Hade han inte gjort det hade de aldrig stött ihop.Det som gör Marquez omkörning ful i mina ögon är också att den linje han tar in i kurvan omöjliggör för båda att klara kurvan.
Visst är Lorenzo alldeles för långt ut till höger och öppnar dörren men jag gillar inte omkörningar som går ut på att man knuffas. Vi tycker olika helt enkelt, jag anar att du ogillar Lorenzo en del också.
Fast även om dörren var öppen så kunde han inte köra om utan att vara osjysst eller?Hatar inte lorre men som jag skrev, sparkar du upp dörren i sista kurvan för mm som lorre gjorde ör det äl klart som fan att mm tar chansen, vad skulle han göra, köra upp jämsides och signalera för jlo att: -du lorre, fan va brett spår du tog där, kunde kört om dig men jag ville inte vara taskig typ, är vi kompisar typ! Själv tycker jag det är racing när den är som bäst, du har en världsmästare och som vill bli världsmästare som fajtas om andraplatsen, fajten innehöll ingridienser som tilltalar mig ivf, raffinerad körning, närkontakt etc etc från två grymma förare som gör allt för att vinna jag vet inte riktigt vad du gillar för racing?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|