MotoGP - 2007- Qatar - Race 1

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Hoho, jag ska njuta när världsmästarinnan fallar i bitar som en billig klocka nu när han börjar få lite press på sig......

Visst.. :rolleyes: Att sätta press brukar ju den lilla två takts fjollan till team kamrat se till o sätta...Nicky har (om du missat d) varit med om d värsta redan i Portugal 2006.

sandstream

Guest
Vi vet ju varför Max fick sitt smeknamn, vad Nicky fick göra för att kallas Trick Daddy vill jag inte ens veta. :zpy Sedan försvarar jag honom inte, jag är inte ens ett fan och har aldrig varit men eftersom han är bättre än 75% av startfältet i MotoGP ska han förstås köra där av rent sportsliga skäl. Det kan man inte förbise om man gillar sport(en).
Utan att veta tror jag Biaggi gärna skulle byta sina fyra 250-guld mot Haydens "riktiga" guld.
Sen vet alla som följt motorsport ett tag att det inte alltid är de bästa som tävlar, sånt är livet.
Edwards vinner ju aldrig.
Men det är inte lika kul att häckla honom.
Han har varit på pallen 6 gånger under säsongerna 2005-2006: 3 st 2:a platser och 3 st 3:e platser.
Hayden har under samma period: 3 vinster, 5 st 2:a platser och 10 st 3:e platser.
Gissar att det är för mycket blårök som gör att man värderar Edwards som en bättre förare än Hayden.

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
...och hur i all världen är det där på något vis relaterat till vad jag skrev? :va
Du vet, vissa är sjukligt fixerade vid Biaggi och kräker ur sig kommentarer om honom hela tiden. Det funkar ungefär som spasmer eller ticks och kallas för Valmeritis Infantilus av läkarna.

Last edited:

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Samtidigt är det ju bara Doohan och Rossi som lyckats försvara sin titel i modern tid så för mig är det minst lika mycket upp till bevis för världsmästaren

Men det skrev jag väl själv också? :va
Ingen av de som tagit titeln efter en längre dominans har lyckats ta en back-to-back titel. Rainey*3-> Schwantz, Doohan*5->Criville och nu Rossi*5->Hayden. Det ÄR upp till bevis, man får inte ta med sig några poäng alls ifrån ifjor.

Last edited:

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Repsol Honda + Melandris hoj har varvräknare som går upp till 20.000v/m. Men dom övriga Hondaförarna har en varvräknare som bara går till 17.000v/m..

Bifogat

• 20070903contagiri17_G.jpg
    20070903contagiri17_G.jpg
    107.6 KB · Visningar: 77
  • 20070903contagiri20_G.jpg
    20070903contagiri20_G.jpg
    102.2 KB · Visningar: 91
Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Du vet, vissa är sjukligt fixerade vid Biaggi och kräker ur sig kommentarer om honom hela tiden. Det funkar ungefär som spasmer eller ticks och kallas för Valmeritis Infantilus av läkarna.

Max o Max han måste va den mest hyllade ikke riktiga mästare på SH helt ok! Men varför lirar han i andra ligan nu?

Repsol Honda + Melandris hoj har varvräknare som går upp till 20.000v/h. Men dom övriga Hondaförarna har en varvräknare som bara går till 17.000v/m..

Inte Elias heller ?

Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag får känslor av avsmak när jag ser att Hayden klistrat på en 1:a på styrkronan. En sak att han har rätt och också väljer att kröna hojen kåpor med ettor, men styrkronan också? :3freak

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
"Ay-ay-ay-ay + knackningar som i brittiska underhuset."

:D

:D Du kan ju fortsätta o dyrka en kille som spelar i andra ligan o som garanterat inte sätter sin fot på motogp podiet 2007..:D
OT! Nu går jag o kollar Hellfueled på trädgårn!!

Visst fler som nämnt Max i tråden :tummenupp

Sök, och du ska finna. Detta är en tråd om MotoGP 2007.

Tjao!

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...