Hur har Crutclow "gnällt" i "Rossi-historien"? Han svarar på direkta frågor om hur stor input Rossi haft och han svarar att han gjorde en bra grej med mappningen som de sedan använder. Hur kan det vara gnäll?
Angående Aprilian så har ju reglerna skrivits om så att de inte får köra med kamdrev from nästa år...
Hej !
Gnället består i att Cal tycker media är så elaka mot honom. Han "gnäller" om att de tycker det är rossi`s input som fått hojen att bli mer lättkörd och därmed fått Cal att prestera bättre sen dess=han känner att hans kredibilitet som toppförare och hans kapabilitet att ställa in sin egen hoj optimalt är ifrågasatt.
Tosser hanterade detta mkt snyggare iom hans kommentarer om Rossi`s input.
Jag har både sett och läst intervjuer där jag tycker Cal gnäller om detta iaf. Sen är det en definitionsfråga vad som är gnäll och inte.
Sen adderar jag hans tramsgnäll i målfållan häromsistens till detta.
Du satte ju huvet på spiken själv. Varför gnäller killen ? Det var redan klubbat om kamdrivningen. Det borde nog Cal veta.....
Plus att han kan köra ifrån Aprilian ibland
.....
Enligt min egen högst subjektiva bedömning är han en gnällspik som jag har bestämt att jag inte gillar. Clear enough ???
Jag tillägger också att det är bra med sådana förare i MGP. Det kan rädda sömniga 14 mannagrider med ojämnt material från att bli bakfylle-tv. Cal är en äkta tjurskallig racer så det blir nog underhållande när han ska bli både Rossifierad och förnedrad av andra i början. Tror Cal kommer ge allt och lite till.
Ett klart lyft för MGP som underhållning !