Samtidigt, om han överlever nästa år så sitter han på en hoj som Rossi/Burgess tagit fram när det är nytt reglemente 2012. Inte omöjligt att det blir ett lyckodrag att gå till Ducati.
Ja, tyvärr.Är det klart att det blir Capirossi ist för Espargaro?
Max Neukirchner skrev på för MZ Moto2 igår.
Randy Krummenacher ska köra för Keifer i Moto2 nästa år.
Har Ducati lovat Pramac nått speciellt eller är det gode Capirex man ska påminna att det är Pramac han signat för!!
Vill dom bara ha kassa förare? Han är ju kronslut, men förmodligen billig...
http://www.motogp.com/en/news/2010/Capirossi+will+join+pramac+in+2011
I’ll ride the Ducati again, with which I had very good results in the past and that I was able to develop in the 2007season. This is a special feeling for me.”
Har Ducati lovat Pramac nått speciellt eller är det gode Capirex man ska påminna att det är Pramac han signat för!!
Det har ju visat sig att flera gamla förare som man trodde gjort sitt, fått ett andra liv när de hamnat på en Moto2-hoj. O MZ är ju inte det hetaste Moto2-teamet,
Max var riktigt bra när han körde för Suzuki men sen blev han ju nästan mosad i ett race och har haft problem med skador. På Hondan har han inte fått till det alls. Tror han kan bli giftig i Moto2 nästa år men vi får väl se.Jo, men Neukirchner är ju kronslut i WBSK. Förare på nedgång där passar inte i GP-racing. Det är vad jag tror iallfall...
Jo, men Neukirchner är ju kronslut i WBSK. Förare på nedgång där passar inte i GP-racing. Det är vad jag tror iallfall...
Jag förstår inte?
Vad är det som är konstigt?
"This return on a Ducati bike makes me feel like a child! I do not feel 37 years old! I have a great desire to start this new adventure, I’m enormously pleased about this new agreement with the Pramac Racing Team which will allow me to ride and be part of an Italian team"
Visst! Man behöver inte se nått konstigt alls i att gode Capirex känner sig som på nytt född över att ha signat Pramac! Bara det att Pramac listat bottenskiktet i MGP en längre tid gör väl ändå att hans glädjefnatt är i orimligt stora proportioner till skillnad om det handlade om en Ducati fabriks styrning där han faktiskt historiskt presterat grym körning. Nu är jag pessimistiskt lagd i denna fråga & tror att Pramac får än svårare än vanligt med rimliga uppdaterníngar på sina cyklar (hoppas jag har fel)!!
Elias klar för LCR Honda MotoGP
http://crash.net/motogp/news/164666/1/toni_elias_back_in_motogp_with_lcr_honda.html
Bradley Smith och Mike Di Meglio till Tech 3 Moto2
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...0/October/oct3110-smith-signs-for-teh3-moto2/
Elias klar för LCR Honda MotoGP
http://crash.net/motogp/news/164666/1/toni_elias_back_in_motogp_with_lcr_honda.html
Bradley Smith och Mike Di Meglio till Tech 3 Moto2
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...0/October/oct3110-smith-signs-for-teh3-moto2/
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |