Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast Sandis hänvisar till en intervju med Crutchlow som jag också sett/läst. Fast Crutchlow kanske ljög?Englands största mc tidning vet väl mindre än du om deras egna race och förare! Det är bara att gratulera till att du har bättre insyn!
Fast Sandis hänvisar till en intervju med Crutchlow som jag också sett/läst. Fast Crutchlow kanske ljög?
Den var säkert värdefull men Crutchlow har ju kört snabbt men ojämnt hela säsongen.Jag tror som Tocar att Rossis input på R1an är klart underskattade.
Har för mig att det var där jag hörde det men jag har även läst intervjun som Gustav hänvisar till.Han pratade om det i kommentatorsbåset med Toby Moody och Julian Ryder också. Det Rossi hade tillfört var att en ändring i mappningen så att wet-parametrarna användes vid låga varv. Det fixade en stor del av körbarhets/däckhållbarhetsproblem som Crutchlow och Toseland upplevt och påpekat genom säsongen.
Har för mig att det var där jag hörde det men jag har även läst intervjun som Gustav hänvisar till.
Men Tocar har läst spekulationer i en engelsk tidning så vi har nog fel allihop![]()
Silverstone tror jag han hade vunnit oavsett vilken hoj han suttit på - han körde som besatt.
Har för mig att det var där jag hörde det men jag har även läst intervjun som Gustav hänvisar till.
Men Tocar har läst spekulationer i en engelsk tidning så vi har nog fel allihop![]()
Spekulationer, om du hävdar att det Mat Oxley skriver är billiga spekulationer så är du ute på djupt vatten.
Om du inte vet så har han skrivit bok om/med Rossi, i princip alla kommentatorer vänder sig till honom för att få fakta om vad som händer i Motogp världen och övriga serier, han är personlig vän med Rossi.
Så om han pratar med Rossi, så stämmer nog det bättre än vad Cal&company själva säger utåt för att inte förlora ansiktet.
Slå upp Mat Oxley så kanske du fattar vilken storhet han är![]()
Mat Oxley vet vi vem det är men det intressanta är ju att du anser att hans andrahandsinformation skulle vara mer trovärdig än Cal Crutchlows förstahandsinformation.
:foliehatt
Men läs då din tidning och strunta i vad Cal själv säger.Spekulationer, om du hävdar att det Mat Oxley skriver är billiga spekulationer så är du ute på djupt vatten.
Men läs då din tidning och strunta i vad Cal själv säger.
Englands största mc tidning vet väl mindre än du om deras egna race och förare! Det är bara att gratulera till att du har bättre insyn!
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |