roffe_s
nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Ja, jag såg i alla fall ingen vinka vare sig före eller så frenetiskt som Mr L, inte Pedrosa, Stoner eller Hayden. Vi kanske kan vara överens om att Lorenzo, med tanke på däcksval och incidenter i det tilltagande regnet, förmodligen hade överlägset mest att förlora (i race såväl som i mästerskapet) på att körningen hade fortsatt de avslutande varven?
Om Du inte klippt och klistrat hade Du även sett min avslutande mening, det finns ingen möjlighet att från TV- eller dataskärmen avgöra om hur farligt det varit att fortsätta (gäller vad jag förstår både Dig och mig). Men Stoner var enligt intervjun redo att fortsätta, och Filles kommentar visar ju att det verkliga skyfallet kom senare.
Saliga äro de saktmodiga...
Om Du inte klippt och klistrat hade Du även sett min avslutande mening, det finns ingen möjlighet att från TV- eller dataskärmen avgöra om hur farligt det varit att fortsätta (gäller vad jag förstår både Dig och mig). Men Stoner var enligt intervjun redo att fortsätta, och Filles kommentar visar ju att det verkliga skyfallet kom senare.
Saliga äro de saktmodiga...
...Enligt reglementet ska den ledande (eller de ledande) förarna signalera om förhållandena på banan är osäkra. Han är knappast den första att göra det och om det någonsin har varit befogat så var det idag.
Last edited: