007
.
- Gick med
- 23 Jun 2007
- Hoj
- .
...or else Radare thinks I´m sopslut.
Undrar hur 'sopslut' skulle låta med Italiensk dialekt

...or else Radare thinks I´m sopslut.
Har bara svårt att förstå varför inte GP hojarna kör med de bästa däcken som finns?
Det låter konstigt!!!
Därför att man vill ge CRT hojarna en chans att hänga med. De har ju andra fördelar som mer bensin osv. Däcken de andra kör på är ju inte sämre per definition utan bara "hårdare".
Jo, CRT kan använda det mjuka däcket. Ibland. Det kan inte de andra göra. Alls.Det är väl knappast så att icke-CRT vill köra på de mjukare däcken, förutom möjligtvis på kvalet.
Undrar hur 'sopslut' skulle låta med Italiensk dialekt![]()
Den nya växellådan ser ut att göra skillnad. För en av Yamahaförarna.
Ändå en isolerad fjärdeplats. Akterseglad av sin teamkompis och den lilla spanska föraren vars förmåga är ständigt ifrågasatt av Rossis beundrare. Växellådan var fin, men...Ja rossi älskar verkligen den nya lådan![]()
Intressant att Lorenzo dominerade WUP så totalt och då är det ingen som skriver om det.
Ändå en isolerad fjärdeplats. Akterseglad av sin teamkompis och den lilla spanska föraren vars förmåga är ständigt ifrågasatt av Rossis beundrare. Växellådan var fin, men...
Ändå en isolerad fjärdeplats. Akterseglad av sin teamkompis och den lilla spanska föraren vars förmåga är ständigt ifrågasatt av Rossis beundrare. Växellådan var fin, men...
Ha ha! Vilket trams. Jag är helt likgiltig inför Smith. Men nog är det ovärdigt att du jämför honom med Rossi – för Rossi menar jag?se så "duktig" jag var, berömde ju lorre för sin grymma körning idag (även om jag är ett STORT rossi-fan), att din favoritförare smith inte körde in på en bättre placering än en 11-plats behöver du inte ta ut på oss andra, han blir nog tia nästa race så vi gläds med dig och med smith, seså, kryp ner i soffan, logga ut från sporthoj, ta en macka och lite varm choklad så kommer det nog att kännas bättre när du slipper att släppa ut ditt hat mot oss förhatliga rossi-fans!
Vart tog alla Rossifans vägen.![]()
se så "duktig" jag var, berömde ju lorre för sin grymma körning idag (även om jag är ett STORT rossi-fan), att din favoritförare smith inte körde in på en bättre placering än en 11-plats behöver du inte ta ut på oss andra, han blir nog tia nästa race så vi gläds med dig och med smith, seså, kryp ner i soffan, logga ut från sporthoj, ta en macka och lite varm choklad så kommer det nog att kännas bättre när du slipper att släppa ut ditt hat mot oss förhatliga rossi-fans!
Nej, det kändes nästan onödigt att kommentera prestationen, efter den uppvisningen måste oddset för L ha varit rekordlågtIntressant att Lorenzo dominerade WUP så totalt och då är det ingen som skriver om det. Marquez kraschade när han försökte svara.
Blir intressant i eftermiddag.
Men .... Yamaha har inte lyckats tillverka en hoj som passar Rossis körstil. Allt detta har vi läst på SH![]()
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |
|
![]() |
Årets MC-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Fira motorcykelns dag 3 maj
Den 3 maj firas Motorc... |
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |