007
.
- Gick med
- 23 Jun 2007
- Hoj
- .
...or else Radare thinks I´m sopslut.
Undrar hur 'sopslut' skulle låta med Italiensk dialekt
...or else Radare thinks I´m sopslut.
Har bara svårt att förstå varför inte GP hojarna kör med de bästa däcken som finns?
Det låter konstigt!!!
Därför att man vill ge CRT hojarna en chans att hänga med. De har ju andra fördelar som mer bensin osv. Däcken de andra kör på är ju inte sämre per definition utan bara "hårdare".
Jo, CRT kan använda det mjuka däcket. Ibland. Det kan inte de andra göra. Alls.Det är väl knappast så att icke-CRT vill köra på de mjukare däcken, förutom möjligtvis på kvalet.
Undrar hur 'sopslut' skulle låta med Italiensk dialekt
Den nya växellådan ser ut att göra skillnad. För en av Yamahaförarna.
Ändå en isolerad fjärdeplats. Akterseglad av sin teamkompis och den lilla spanska föraren vars förmåga är ständigt ifrågasatt av Rossis beundrare. Växellådan var fin, men...Ja rossi älskar verkligen den nya lådan
Intressant att Lorenzo dominerade WUP så totalt och då är det ingen som skriver om det.
Ändå en isolerad fjärdeplats. Akterseglad av sin teamkompis och den lilla spanska föraren vars förmåga är ständigt ifrågasatt av Rossis beundrare. Växellådan var fin, men...
Ändå en isolerad fjärdeplats. Akterseglad av sin teamkompis och den lilla spanska föraren vars förmåga är ständigt ifrågasatt av Rossis beundrare. Växellådan var fin, men...
Ha ha! Vilket trams. Jag är helt likgiltig inför Smith. Men nog är det ovärdigt att du jämför honom med Rossi – för Rossi menar jag?se så "duktig" jag var, berömde ju lorre för sin grymma körning idag (även om jag är ett STORT rossi-fan), att din favoritförare smith inte körde in på en bättre placering än en 11-plats behöver du inte ta ut på oss andra, han blir nog tia nästa race så vi gläds med dig och med smith, seså, kryp ner i soffan, logga ut från sporthoj, ta en macka och lite varm choklad så kommer det nog att kännas bättre när du slipper att släppa ut ditt hat mot oss förhatliga rossi-fans!
Vart tog alla Rossifans vägen.
se så "duktig" jag var, berömde ju lorre för sin grymma körning idag (även om jag är ett STORT rossi-fan), att din favoritförare smith inte körde in på en bättre placering än en 11-plats behöver du inte ta ut på oss andra, han blir nog tia nästa race så vi gläds med dig och med smith, seså, kryp ner i soffan, logga ut från sporthoj, ta en macka och lite varm choklad så kommer det nog att kännas bättre när du slipper att släppa ut ditt hat mot oss förhatliga rossi-fans!
Nej, det kändes nästan onödigt att kommentera prestationen, efter den uppvisningen måste oddset för L ha varit rekordlågt Lorenzo verkar ha hittat rollen som Robocop igen, rycker till sig en lucka direkt och mal därefter ner medtävlarna genom sina felfria, jämna och med metronomisk precision levererade varv. Synd om Pedrosa, hans omkörning av Marquez var snygg men pojken biter tillbaka med en bitchslap bara några kurvor senare. Och Rossi ca 0.5s per varv långsammare än Lorenzo, ungefär som det sett ut hela säsongen - lite närmare Hondorna denna gång.Intressant att Lorenzo dominerade WUP så totalt och då är det ingen som skriver om det. Marquez kraschade när han försökte svara.
Blir intressant i eftermiddag.
Men .... Yamaha har inte lyckats tillverka en hoj som passar Rossis körstil. Allt detta har vi läst på SH
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|