MotoGP Assen

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Ojj Ojj Ojj vad snyggt. Riktig klass på den uppkörningen och kul att hayden verkar ha hittat formen.
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Gah missade racet. Någon som är sugen på att återge förloppet?

Kul att Hayden hittade farten :)
 

Senetrec

Multiskilled !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
******
Rossi visar sin kapacitet och kör upp sig från 11 plats, förbi Stoner och vinner !
Inte många som skulle kunna göra samma sak !!
 

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
I skogen
Hoj
Morsans Hornet -06
Ett riktigt grymt race! Jag fick som jag ville, en bra placering för Hayden. Rossis snabbaste varv i racet var det snabbaste på hela helgen. Vad var det med Stoner idag? Rossi körde ikapp honom förhållandevis enkelt. Det handlade nog mer om att Rossi var extremt snabb än att Stoner var långsam dock.
 
Last edited:

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Skönt, ni slipper alla vi Rossi-fuckon hitta på ursäkter varför Rossi inte vann. :)
 

be_real

"ja jo men visst..."
Gick med
28 May 2007
Ort
Hisingen/norrland
Hoj
gsxr-1000 k5
mitt funkade perfekt !;)

mitt me,hayden fick faktiskt mera respekt av mig vid pressen nu efteråt...har inte gillat killen så mkt,men han visade verkligen att han e en bra "entertainer",härligt att se den glädjen från hayden,bara det borde ju göra att han får ta pedrosas konferenser för resten av säsongen:tungan

tidigare så har han mera gett det typiska "usa-patriot-vet inget om världen" intrycket...men kanske bara jag...han borde inte få sämre grejer än pedrosa iaf från detta,om han nu får det.

casey lät som han försökte skylla ifrån sig lite?,vet inte men det kommer upp snart på motogp.com.besviken säkert,då han nu förstått att han inte blir gud på en säsong,men egot kan lätt stiga hos en som gjort den resan han hittills gjort,han e grym i vilket fall och ska bli kul att fortsätta se,hoppas han har den talangen som han visat,då vinner han lr rossi i år.

rossi e rossi.grymt gjort,verkade som han själv blev förvånad över dagens prestation....nån mer som märkte hans "skakningar" vid målgången?grym kille.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
I skogen
Hoj
Morsans Hornet -06
Det senaste är tydligen att Stoner började få slut på bränsle och elektroniken "tunade" ned hans hoj för att den skulle räcka racet ut. Vet inte vad jag ska tro om det. Det är möjligt att elektroniken ställde ned hans hoj, men jag kunde inte se någon fördel för Rossi på rakorna. Dessutom var Rossis varvtider bättre än Stoners redan ganska tidigt i racet.
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Enligt crash.net så fick antagligen både Stoner och Hayden slut på soppa efter målgång. Därför deras hojar fick puttas in i Parc Ferme.
 

be_real

"ja jo men visst..."
Gick med
28 May 2007
Ort
Hisingen/norrland
Hoj
gsxr-1000 k5
Det senaste är tydligen att Stoner började få slut på bränsle och elektroniken "tunade" ned hans hoj för att den skulle räcka racet ut. Vet inte vad jag ska tro om det. Det är möjligt att elektroniken ställde ned hans hoj, men jag kunde inte se någon fördel för Rossi på rakorna. Dessutom var Rossis varvtider bättre än Stoners redan ganska tidigt i racet.


jadu...men om den tekniken finns att hojen kan "tuna" ner exakt så så stämmer det nog,men då e det offentliga uppgifter-inget ducati skulle ha patent på och kunna hålla hemligt.jag har inget hört om nån sån hoj...fast e inte heller överdrivet insatt i den tekniken alls,men om det e en ren ursäkt så borde den ju väldigt snabbt synas av dom andra teamen,och av nån hyffsad mekaniker överhuvudtaget,för en sån dålig ursäkt finns inte....men men,money talks.

Enligt crash.net så fick antagligen både Stoner och Hayden slut på soppa efter målgång. Därför deras hojar fick puttas in i Parc Ferme.

A det stämmer nog,men "tunar" hojen ner effekten bara för det?
 
Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
jadu...men om den tekniken finns att hojen kan "tuna" ner exakt så så stämmer det nog,men då e det offentliga uppgifter-inget ducati skulle ha patent på och kunna hålla hemligt.jag har inget hört om nån sån hoj...fast e inte heller överdrivet insatt i den tekniken alls,men om det e en ren ursäkt så borde den ju väldigt snabbt synas av dom andra teamen,och av nån hyffsad mekaniker överhuvudtaget,för en sån dålig ursäkt finns inte....men men,money talks.

Det har funnit i flera år. Sete fick problem med det i fjol eller året innan.

EDIT: Brno 2005 var det.
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top