+1Ojj Ojj Ojj vad snyggt. Riktig klass på den uppkörningen och kul att hayden verkar ha hittat formen.
De va väl JÄÄÄVLA helvete att eurosport inte funka här av nån anledning...
mitt funkade perfekt !
Det senaste är tydligen att Stoner började få slut på bränsle och elektroniken "tunade" ned hans hoj för att den skulle räcka racet ut. Vet inte vad jag ska tro om det. Det är möjligt att elektroniken ställde ned hans hoj, men jag kunde inte se någon fördel för Rossi på rakorna. Dessutom var Rossis varvtider bättre än Stoners redan ganska tidigt i racet.
Enligt crash.net så fick antagligen både Stoner och Hayden slut på soppa efter målgång. Därför deras hojar fick puttas in i Parc Ferme.
jadu...men om den tekniken finns att hojen kan "tuna" ner exakt så så stämmer det nog,men då e det offentliga uppgifter-inget ducati skulle ha patent på och kunna hålla hemligt.jag har inget hört om nån sån hoj...fast e inte heller överdrivet insatt i den tekniken alls,men om det e en ren ursäkt så borde den ju väldigt snabbt synas av dom andra teamen,och av nån hyffsad mekaniker överhuvudtaget,för en sån dålig ursäkt finns inte....men men,money talks.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|