Då får vi hoppas att de inte blir utvalda för bränslekontroll.
De har soppa kvar enligt reglementet även om den "tar slut".
Riktigt bra race, och även om det tar emot så var det riktigt kul att se bonden få lite fart.
Då får vi hoppas att de inte blir utvalda för bränslekontroll.
År 2000, ...det var ju då 8st olika förare tog vinster, fler än något annat år.
Båtmotorklassen var största klassen 2000, men konkurrensen är mycket hårdare idag. Går inte att jämföra.
Missade dagen race. Någon som vet var man kan få tag på det? (torrent)
Skicka PM
/tack
Jag vill också ha, iofs såg jag det live men kan va kul att kika på TV också så man hör vad dom säger.
Mugello också tack.
De har soppa kvar enligt reglementet även om den "tar slut".
Riktigt bra race, och även om det tar emot så var det riktigt kul att se bonden få lite fart.
PM skickat
DoneVar visserligen och såg det live men hade varit tacksam om du hade skickat ett pm till mig också.
Båtmotorklassen var största klassen 2000, men konkurrensen är mycket hårdare idag. Går inte att jämföra.
Ja...vad ska man säga. Rossi är fortfarande KUNG!!! Och jag vågar nog påstå att INGEN ANNAN i hela GP-klassen skulle kunna göra om samma sak.
// Mad, STOLT Rossifucko
De testar soppan med stickprover under hela helgan, men gör ofta ett eller flera stickkontroller i Parc Fermé efter loppet, dvs bland de tre första hojarna. Soppan tillhandahålls av bensinbolag till teamen, det finns ingen standardsoppa som arrangörerna tillhandahåller.Är det inte så att de testar soppan innan racet? Är väl organisationen som tillhandahåller soppan om jag inte minns fel?
Såg inte racet tyvärr, men tur att det äntligen funkar för Hayden så han kan ta sina pallplatser igen.
Frågan är när resten av hondaförarna får det nya chassit?
Frågan är när resten av hondaförarna får det nya chassit?
Ja det är visst bara 50 ml de ska skaka ur tanken.De har soppa kvar enligt reglementet även om den "tar slut".
För att du ska få lite tyngd i dina påstående så vore det lämpligt att du presenterar de neutrala och logiskt framtagna parametrarna som styr ditt påstående.
Det är mycket starkt att köra upp sig från 11:e plats till 1:a ....
Förra veckan körde Stoner upp sig från 17:e plats (efter en misslyckad start) till 1:a ... citat: "INGEN ANNAN i hela GP-klassen skulle kunna göra om samma sak.", slut citat ...
Fast det händer sådant när det är wet race, men hur många gör sånt i torrt?
Förra veckan körde Stoner upp sig från 17:e plats (efter en misslyckad start) till 1:a ... citat: "INGEN ANNAN i hela GP-klassen skulle kunna göra om samma sak.", slut citat ...
Fast det händer sådant när det är wet race, men hur många gör sånt i torrt?
Är det ena svårare än det andra?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |