VerkligenCrutchlow skulle givetvis sitta på Yamahas andra fabrikare, det står bara mer och mer klart.
VerkligenCrutchlow skulle givetvis sitta på Yamahas andra fabrikare, det står bara mer och mer klart.
Jag förutspår att dessa tre saker kommer att hända:
1. Alla på SH tippar fel vinnartrio.
2. Oavsett var Rossi slutar kommer minst halva resten av tråden handla om honom.
3. Bradley Smith blir moralisk segrare enligt kommentatorerna på MotoGP.
Jag har aldrig förr varit så säker på att ha rätt.
P€RRA;5837702 skrev:Verkligen
väldigt tyst från Radare, normalt sett häcklar han runt på forumet 24/7 när rossi "bara" kör in på en fjärde, femteplats!
Radare skrev:Rossi har aldrig sagt att han behöver komma underfund med hojen. Han har konstaterat att han inte är tillräckligt snabb. The show is over. Elvis has left the building.
Om ditt fnitter betyder...P€RRA;5837700 skrev:
Valmers skrev:Crutchlow skulle givetvis sitta på Yamahas andra fabrikare, det står bara mer och mer klart.
Någon som förstår skälet till ”asgarvet”?P€RRA;5837702 skrev:Verkligen
”Häcklande” alltså?där var han ju med sitt häcklande, trodde nästan du hade tagit till snaran efter dagens race
Alla utom du skulle jag tro. Men din BFF Valmers kommer nog med någon långsökt bortförklaringNågon som förstår skälet till ”asgarvet”?
Det är nog bara du och de andra Rossi-hatarna som HÄPNAR.Om ditt fnitter betyder... ”Hä hä! Där ser du att min favoritförare inte alls är slut.” ...har du lyckats missa det jag har upprepat massa gånger: Rossi ÄR slut om hans segrar utlöser samma slags reaktioner som om Kikki Danielsson skulle köra F1 för Ferrari 2014: fullständig häpnad.
Men Tyskland och Sachsenring lär bli en helt annan historia och Pedrosas kanske bästa möjlighet att dryga ut sin ledning innan yankee-banorna
Utanför bild körde tydligen Bradley Smith om både Hayden och Dovizioso (på sista varvet?) och var några hundradelar före Dovizioso över mållinjen. Otippat och imponerande. Någon som såg?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|